וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג משמעותי: בפולין חשפו את השכר שמחכה לנהואל בחיפה

לפי דיווחים, שחקן ורוצלאב ישדרג את משכורתו מ-300 ל-500 אלף יורו לעונה: "המאמן היה מאוכזב מהגישה שלו, הוא לא סיפק את הסחורה"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

עסקת העברתו של מתיאס נהואל למכבי חיפה צפויה להיסגר סופית ב-24 השעות הקרובות, כשוורוצלאב הפולנית תקבל כ-1.9 מיליון יורו עבור הקשר - לצד כחצי מיליון דולר נוספים, בהתאם להצלחות ובונוסים אישיים וקבוצתיים.

גם בתקשורת הפולנית כבר מיישרים קו ומשלימים עם עזיבתו של הארגנטינאי. "מכבי חיפה הציעה מיליון יורו עבורו באוגוסט ונדחתה", נכתב. "כעת ההצעה כבר אושרה, ותגיע עד 2.5 מיליון יורו. בעונה שעברה הוא היה שחקן מפתח, אך העונה הרבה פחות טוב ועדיין לא סיפק את הסחורה במסגרת הליגה. המאמן מאוכזב מהגישה שלו, כנראה שהוא חשב על עזיבה וזה השפיע עליו".

לפי "גול" הפולני, סעיף השחרור של השחקן (2.5 מיליון יורו) אכן לא היה בתוקף, אך הלחץ שהעפיל על ראשי המועדון לא הותיר להם ברירה. "ורוצלאב סירבה למשך תקופה ארוכה, אבל הגדלת ההצעה, לצד הלחץ מהשחקן ומשפחתו, קבעו שיעזוב", נכתב. "רבים מהאוהדים תוהים מדוע שיעזוב למקום מסוכן יותר מוורצלאב. אך התשובה פשוטה: כסף". ואכן, שכרו המוערך בפולין עמד על 300 אלף יורו לעונה, ובחיפה, כך נטען, הוא ירוויח כמעט כפול - 500 אלף יורו לעונה, נטו.

"נהואל מאוד רצה לעזוב ואשתו לחצה עליו, הוא קיבל את הצעת חייו", צייץ העיתונאי קשישטוף בנאשיק. "ורוצלאב קיבלה את הסכום שרצתה. נדמה שמכבי חיפה הגדילה בן לילה את הצעתה אתמול".

מתיאס נהואל במדי בטיס 2017. Aitor Alcalde Colomer, GettyImages
פרטים חדשים נחשפו. נהואל/GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully