וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ים מדר לא נספר בבאיירן. לדעתי הוא מתחרט שעזב את פרטיזן"

פיני גרשון הביע דעה נחרצת על הגארד בפודקאסט שלו: "להיכנס תשיעי לחמש דקות, זה לא לשחק ביורוליג. שפת הגוף לא טובה"

ים מדר מקווה שהמעבר מפנרבחצ'ה לבאיירן מינכן יחזיר אותו למעמד של שחקן רלוונטי ביורוליג, אבל אם לשפוט על סמך שני משחקי האימון שהיו לקבוצתו השבוע - המצב לא מעודד. מי שלא חסך בביקורת בנושא הוא מאמן העבר פיני גרשון, שדיבר על הגארד בפרק האחרון של הפודקאסט שלו "פיני וחברים" מבית all in.

מדר היה על המגרש במשך כמעט תשע דקות במשחק שבאיירן גברה בו על מכבי תל אביב שלשום (שבת). הוא סיים ללא נקודות, מסר שלושה אסיסטים וחטף שני כדורים, כשמדד הפלוס/מינוס שלו היה 8. עם זאת, לגרשון הייתה זווית אחרת על חלקו של הישראלי במשחק.

"כשים מדר היה על המגרש במחצית השנייה, מכבי רצו 0:12 והוא הוציא אותו מיד. הוא לא סופר אותו כשחקן רוטציה, אלא משלים כזה. פה לעשות עבירה, לתת לשני הגארדים שלו מנוחה", התייחס גרשון למעמדו של הרכז ברוטציה של המאמן גורדון הרברט, שמונה לאחר החתמתו של מדר, אגב. "להגיד לך שים מדר צריך להיות בקבוצה שהוא נכנס תשיעי - אם אני לא טועה - ושיחק 5 דקות, זה לשחק ביורוליג? לא", טען בפני שותפו לפודקאסט בן שרוני.

לפני שמדר בחר לחתום בבאיירן, עקבו אחריו מכבי תל אביב וגם פרטיזן בלגרד, הקבוצה שהעניקה לו הזדמנות ראשונה באירופה בכלל וביורוליג בפרט. כזכור, הישראלי עזב את פרטיזן בטונים צורמים כשהתיר את חוזהו כדי להצטרף לפנרבחצ'ה, אולם כששמו על הפרק בקיץ הנוכחי, גם בסרביה היו בטוחים ש"צריך לפתוח דף חדש וזה הזמן לקאמבק".

גרשון הביע דעה דומה: "לא יודע איזה אופציות היו לו, היום הוא מתחרט על זה שעזב את פרטיזן לדעתי. פנר, עם כל הכוכבים שהם הביאו, זה גדול עליו. שנה שעברה לא ספרו אותו בפנר, אבל אני מבין כי יש להם שאיפות לפיינל פור. אבל אם בבאיירן אתה לא משחק, לך לאולם כמו בן שרף. זו לא בושה. שנתיים-שלוש אתה לא משחק, אתה יורד מהגלגל. גם שפת הגוף שלו היום לא הייתה טובה. להגיד לך כמה זמן זה יחזיק? אני לא יודע".

אגב, במשחק האימון השני שבאיירן קיימה במסגרת טורניר ניקוסיה, אתמול מול פנאתינייקוס יממה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, מדר כלל לא היה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully