וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95 במשחק הכנה

הופעה הגנתית רעה במיוחד של הצהובים עלתה להם בהפסד שני. יוקובאיטיס הוביל את החבורה של קטש עם 24 נקודות, לויד קלע 15

תקציר ממשחק ההכנה: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95/ספורט1

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שבת) 107:95 לבאיירן מינכן במשחק הכנה במסגרת טורניר נאופיטוס כנדריוטיס בקפריסין. זה היה משחק ההכנה השני של מכבי תל אביב העונה, אחרי שבראשון רשמה הפסד דרמטי 84:83 לאולימפיאקוס ביוון.

מכבי תל אביב אמנם פתחה את המשחק היטב עם יתרון 2:12 בתוך שתי דקות וחצי, אבל באיירן התעוררה במהרה ומשם הדרכים הובילו לניצחון של הגרמנים. רוקאס יוקובאיטיס עשה עבודה טובה, ווניין גבריאל הפגין יכולת מצוינת וג'ורדן לויד הבריק. לעודד קטש היו הרבה נקודות אור בהתקפה, אבל מה עם ההגנה?

באיירן אמנם נהנתה מערב איכותי מחוץ לקשת (16 מ-28), אבל זה לא רק עניין של יום קליעה טוב. הקבוצה של גורדון הרברט הגיעה להרבה זריקות חופשיות מכל טווח, מצאה פתרונות רבים ו-107 נקודות אומרות הכול על ההגנה של הצהובים הערב.

קלעו למכבי תל אביב: רוקאס יוקובאיטיס 24 (10/6 ל-3) ו-5 איבודים, ג'ורדן לויד 15, ווניין גבריאל 13 ו-7 ריבאונדים, תמיר בלאט 11, רומן סורקין 10, חסיאל ריברו 8, קובי סימונס 6, ג'ייק כהן 4, ליוואי רנדולף 4. רפי מנקו ו-וויל ריימן שיחקו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לבאיירן מינכן: קרסן אדוארדס 27 (11/7 ל-3), דווין בוקר 21. ים מדר שיחק 9 דקות ולא קלע.

שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס מול שחקן באיירן מינכן אוסקר דה סילבה. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
יד רכה וניהול משחק נבון. יוקובאיטיס/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בסערה, ניצלה איבודים של הגרמנים, קלעה נקודות קלות ועלתה ל-2:12 אחרי כשתי דקות וחצי - כשרומן סורקין מתבלט. באיירן לא נבהלה, מיהרה לצמק ואפילו הצליחה להפוך ל-14:15. הדקות הבאות היו צמודות, היתרון עבר מצד לצד כמה פעמים ובסיום הרבע 25:28 לבאיירן.

רבע 2:

באיירן טיפסה ל-29:34, לפני שיוקובאיטיס קלע שלשה וצימק. הקצב הגבוה נמשך, בלאט קלע שלשה, וגבריאל עשה עבודה טובה מתחת לסלים. מכבי הצליחה להפוך ל-39:41, לפני שהגרמנים המטירו עוד שלשה והחזירו לעצמם את היתרון. באיירן עלתה לפלוס 6, אבל לויד צלף שלשה וגבריאל הוסיף מהלך איכותי. בסיום המחצית 51:54 לבאיירן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ווניין גבריאל לצד שחקן באיירן מינכן דווין בוקר. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
עשה כמה מהלכים גדולים בצבע. גבריאל/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

רבע 3:

באיירן פתחה את המחצית השנייה עם 6 נקודות מהירות. גבריאל החטיא שתיים מהקו לפני שאדוארד קלע שתי שלשות וריצת 0:12 של הגרמנים הובילה ליתרון 51:66. יוקובאיטיס העיר את הצהובים מהתרדמת עם ניהול משחק טוב ונקודות מחוץ לקשת, ומכבי צימקה ל-69:62, אבל עד סיום הרבע באיירן חזרה לפער דו ספרתי ועלתה ל-71:85.

רבע 4:

גבריאל ויוקובאיטיס סיפקו נקודות חשובות בפתיחת הרבע הרביעי ומכבי הורידה ל-89:82. הרברט הזעיק פסק זמן, אבל הליטאי הפציץ פעם נוספת מחוץ לקשת והוריד למינוס 4 בלבד. באיירן הצליחה לעשות סטופ הגנתי ולטפס ל-85:94, מכבי שוב הקטינה, אבל זו הייתה שירת הברבור שלה. הגרמנים הוסיפו נקודות קלות וניצחו 95:107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully