וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זמן לפתוח דף חדש": הסולחה שתחזיר את מדר לפרטיזן?

אוברדוביץ' ובכירים בהנהלה התפייסו עם סוכן העל רזנאטוביץ' אחרי הסכסוך שהתגלע בעקבות עזיבת הישראלי. בסרביה בטוחים: "זה הזמן לקאמבק"

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

לאן מועדות פניו של ים מדר? אחרי ששוחרר מפנרבחצ'ה, הרכז הישראלי מחפש את התחנה הבאה - והיא עשויה להיות מפתיעה למדי. בסרביה מדווחים שמדר מועמד לחזור לפרטיזן בלגרד, הקבוצה אותה עזב בטריקת דלת בקיץ שעבר, כחלק מתהליך הבנייה מחדש של הקבוצה.

בימים האחרונים האפשרויות של מדר ביורוליג הצטמצמו: מכבי תל אביב שהוזכרה כמועמדת אפשרית להנחית אותו, קרובה לסיכום עם תמיר בלאט על חוזה חדש - והסיכויים שהשניים ישחקו יחד קלושים; ובאיירן מינכן, עוד קבוצה שהתעניינה, מחשבת מסלול מחדש בעקבות עזיבתו המפתיעה של פאבלו לאסו;

כעת נדמה שנפתחה הזדמנות נוספת: בסרביה דיווחו בימים האחרונים על סולחה בין ז'ליקו אוברדוביץ' למישקו רזנאטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי ומי שמייצג את מדר. אוברדוביץ' ובכירים נוספים בהנהלת פרטיזן נפגשו עם רזנאטוביץ' וליבנו איתו סופית את העניינים, אחרי שהתגלע סכסוך בין הצדדים בעקבות המעבר של מדר לפנרבחצ'ה. כזכור, פרטיזן התעקשה שמדר נמצא תחת חוזה בפרטיזן ואיימה לתבוע את מדר וסוכנו, שמצידם טענו שהמעבר חוקי, ומעוגן בסעיף מיוחד בחוזה עם פרטיזן.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
יחזור לבלגרד? ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מדר עזב כאמור בטונים צורמים וספג ביקורות הן מחברי הנהלה והן מהאוהדים, אולם כעת משוכנעים בסרביה שהוכשרה הקרקע לקאמבק. "זה הזמן לסלוח", כתבו אתמול באתר "אספרסו". "מדר עזב את פנרבחצ'ה כלעומת שבא, מבלי להותיר שום חותם, ובפרטיזן הוא יוכל להמשיך מהנקודה בה נעצר לפני שעזב. למה שהאוהדים וההנהלה לא יסלחו לו, בעצם? קאמבק שלו יחזק את הקו האחורי של הקבוצה בצורה משמעותית".

כאמור, פרטיזן נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש. בדומה למכבי תל אביב שאיבדה את ג'וש ניבו, לורנזו בראון, ווייד בולדווין ולורנזו בראון, פרטיזן נפרדה מקווין פאנטר, זאק לידיי, פי ג'יי דוזייר, ברונו קאבוקלו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully