וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג אוהדי בשיקטאש מזהיר מ"לובי של מכבי ת"א באופ"א"

מרקריאן העומד בראש הארגון האנרכיסטי "צ'ארשי", טוען: "אסור היה לשלוח קבוצה ישראלית לאיסטנבול. אם היא תפעיל לחץ, נפסיד מיליונים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

למרות שבשיקטאש הצהירה שתארח את משחק הליגה האירופית נגד מכבי תל אביב בטורקיה, מנהיג האוהדים של הקבוצה מאיסטנבול הביע דאגה מהאפשרות שראשי האלופה הישראלית יפעילו לובי באופ"א במטרה למנוע את קיום המשחק בטורקיה בשל המתיחות בינה לישראל.

"אופ"א לא הייתה צריכה לשבץ את מכבי תל אביב בבית שכולל קבוצה מאיסטנבול, ועוד עם כל האירועים שמתרחשים לעיני כל העולם", טען אלן מרקריאן, אחד מראשי הארגון "צ'ארשי". "אם מכבי תל אביב תנסה לשדל ולהפעיל לחץ במטרה לא לשחק בטורקיה, ותצליח, אתם יודעים כמה מיליוני דולרים תפסיד בשיקטאש? נותני חסות, הכנסות ממפרסמים, מכירת כרטיסים, מנויים, מרצ'נדייז, בעלי חנויות סביב האצטדיון, תראו כמה מיליונים! אופ"א תכסה את ההפסדים שלנו?".

"צ'ארשי" הוא ארגון אוהדים פעיל מאוד חברתית בטורקיה, הרבה מעבר לספורט, ומרקריאן כאמור עומד בראשו. הארגון מזוהה עם אנרכיזם והמוטו שלו הוא "צ'ארשי נגד הכל".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
מכבי תל אביב תסרב להגיע לטורקיה?/אריאל שלום

מאז אירועי 7 באוקטובר המפגשים בין קבוצות טורקיות וישראליות הועתקו למגרשים ניטרליים לאור חששות ביטחוניים. עם זאת, בשיקטאש כאמור מתכוונת לארח את מכבי תל אביב באצטדיון הביתי שלה. במקביל, גם קבוצות אחרות באירופה חוששות לארח אצלן את האוהדים השנויים במחלוקת של הקבוצה מאיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully