וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש הודיעה שתארח בטורקיה: "אין מדינה יותר בטוחה"

המנהל הספורטיבי פייבאז אוזאר הודיע על רקע סימני השאלה: "נארח את מכבי תל אביב באיסטנבול, נדאג לכל סידורי האבטחה הנדרשים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

בשיקטאש מתכוונת לארח את מכבי תל אביב באיסטנבול - כך הודיע הלילה (בין ראשון לשני) באופן חגיגי המנהל הספורטיבי של המועדון, פייבאז אוזאר. אוזאר קיים מסיבת עיתונאים והתייחס לשאלת האירוח של המשחק שיתקיים ב-28 בנובמבר במסגרת הליגה האירופית, על רקע סימני השאלה הרבים בנוגע להעתקתו למגרש נייטרלי.

"המשחק נגד מכבי תל אביב יערך באיסטנבול כמתוכנן. טורקיה היא אחת המדינות הבטוחות ביותר בעולם, וכוחות הביטחון שלנו ידאגו לכל סידורי האבטחה הנדרשים כדי לקיים את המשחק במדינה", אמר אוזאר, שהוסיף: "עד כה לא קיבלנו מאופ"א שום פנייה או אינדיקציה לכך שהמשחק יועבר למדינה אחרת מטעמים ביטחוניים. זה אומר שבאופ"א סומכים על בשיקטאש ועל הרשויות בטורקיה שהמשחק יעבור בשלום".

כזכור, מאז ההגרלה ביום שישי שזימנה למכבי תל אביב משחק חוץ נגד הקבוצה הטורקית, עוסקים הן בישראל והן בטורקיה בשאלת האירוח של ההתמודדות. בימים האחרונים היה בטורקיה מי שקרא "לא לתת פרס לישראלים" ולמנוע את העתקת המשחק למדינה אחרת - ונראה שכך בשיקטאש מתכוונת לפעול.

אוהדי בשיקטאש. ברני ארדוב
לקראת ערב לאומני באיסטנבול? אוהדי בשיקטאש/ברני ארדוב

אגב, אחת ההצעות שקיבלו הטורקים, הגיעו מארגון האוהדים הרשמי של סלטיק - עוד מועדון שידוע כעוין לישראלים (עיין ערך ליאל עבדה) - שקראו למועדון לקיים את המשחק המדובר בסלטיק פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully