וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מכבי ת"א: עוד יריבות בליגה האירופית חוששות מאוהדי בשיקטאש

בזמן שהקבוצה מצהירה בביטחון שמשחק הבית מול מכבי תל אביב יעבור בשלום, אייאקס וליון חוששות לארח את אוהדיה באצטדיונים שלהן

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מאז שהגרלת הליגה האירופית זימנה לבשיקטאש משחק בית נפיץ מול מכבי תל אביב, ראשיה מעבירים בכל דרך אפשרית את המסר שהם מתכוונים לארח את הצהובים באיסטנבול - על אף כל הקשיים הכרוכים באירוח של קבוצה ישראלית במדינה עוינת דווקא בתקופה כזו.

אחד מראשי בשיקטאש אף הצהיר ש"טורקיה היא המדינה הבטוחה בעולם", והבהיר כי הרשויות וכוחות הביטחון יקצו את כל המשאבים הנדרשים כדי לערוב לביטחונם של שחקני ואנשי מכבי תל אביב.

אבל בזמן שבכירי בשיקטאש יוצאים בהצהרות, מתברר שאפילו הקבוצות שעתידות לארח את הטורקים בביתן חוששות מהנוכחות של האוהדים השחורים-לבנים.

על פי דיווח בטורקיה, מספר קבוצות יריבות של בשיקטאש בליגה האירופית מנסות למנוע הגעה של אוהדים טורקים למשחקים במדינות שלהן, מחשש לונדליזם והתפרעויות.

אוהדי בשיקטאש. רויטרס
החשש גובר. אוהדי בשיקטאש/רויטרס

הגרעין הקשה של אוהדי בשיקטאש היה מעורב במספר אירועי אלימות בעבר, ונראה שמספר קבוצות - כולל אייאקס וליון - לא רוצות לקחת סיכון מיותר. בנוגע לאייאקס, מדובר בשילוב של סיבות, כשבין היתר מה שעשוי למנוע הגעה של אוהדים טורקים למשחק, היא שביתה מתוכננת של משטרת אמסטרדם.

כך או אחרת, אוהדי בשיקטאש זועמים בעקבות הפרסומים, אחרי שחלקם הזמינו טיסות ומלונות ליעדים המדוברים מיד לאחר הגרלת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully