וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו אמבפה השתתק: נאום הזעם בחדר ההלבשה של נבחרת צרפת

ב"ל'אקיפ" חשפו את ההתרעמות מאחורי הקלעים: מייק מניאן קטל את השחקנים אחרי ההפסד לאיטליה והותיר אפילו את הקפטן בהלם

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

"מה שנאמר בחדר ההלבשה נשאר בינינו", אמר שוער נבחרת צרפת מייק מניאן לאחר ההפסד הכואב 3:1 בידי איטליה, אולם ב"ל'אקיפ" חשפו היום (שבת) את תוכן שיחת הנזיפה שהשאירה את כל השחקנים בהלם מוחלט - כך נכתב.

"כשהוא מדבר, כולם מקשיבים", אמר אורליאן טשואמני בהתייחס למניאן במהלך היורו האחרון. ושוערה של מילאן בהחלט דיבר אמש. בכלי התקשורת הצרפתי סופר שמניאן היה מהראשונים לרדת לחדר ההלבשה ומיד החל להביע את אי שביעות רצונו, אבל רק אחרי שכל חבריו לקבוצה חזרו, הוא התרעם באמת והשמיע ביקורת חותכת.

במשך שתי דקות קטל השוער את הגישה הכללית של הנבחרת וטען כי רק שני שחקנים מאיטליה היו זוכים למקום בסגל הצרפתי, אלא שה"אזורי" גילו תשוקה ורצון אגרסיבי לנצח. בין היתר גינה מניאן את העובדה שחלק מהשחקנים מתנהגים יותר מדי כמו כוכבים.

ב"ל'אקיפ" הוסיפו שנאום הזעם של השוער היה עוצמתי עד כדי כך שחדר ההלבשה כולו נדם לאחר מכן, כאשר אפילו שני הקפטנים של נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן, לא העזו לפצות פה.

מייק מניאן, שוער נבחרת צרפת. Catherine Steenkeste, GettyImages
הימם את כולם. מייק מניאן/GettyImages, Catherine Steenkeste

אמבפה הוא זה שהתנהגותו כ"כוכב" לא התקבלה יפה אצל חלק משחקני הנבחרת, לפי הדיווחים שפורסמו עוד לפני המשחק מול איטליה. החלוץ ספג ביקורת על תגובתו לתלונות הללו, כשאמר: "לא יודע מה הם חושבים ולא מעניין אותי מה אנשים חושבים עליי, אי אפשר לרצות את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully