וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלישייה חדשה עם קפטן אבוד": צרפת "כאובה", אמבפה שוב חוטף

אמבפה לא הורגש, ההגנה קרסה בהפסד 3:1 לאיטליה ודשאן כועס: "אמרתי לשחקנים בדיוק מה אני חושב. עשינו יותר מדי טעויות". מניאן: "לא הופענו, קשה לי עם זה"

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

אחרי הביקורות הנוקבות כלפי קיליאן אמבפה והתגובה המכעיסה שלו במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול איטליה, כולם בצרפת קיוו לראות שינוי גישה מצד הקפטן, אבל הוא שוב היה חלש ובקושי הורגש בהפסד הביתי 3:1 בפתיחת קמפיין ליגת האומות. דידייה דשאן הציב את אמבפה בחוד, כחלק משלישייה הכוללת גם את מייקל אוליסה ובראדלי ברקולה שהבקיע אחרי 13 שניות את השער המהיר בתולדות הנבחרת, אבל הערב בפארק דה פראנס הפך עגום וב-RMC הגדירו זאת: "שלישייה חדשה עם קפטן אבוד".

אגב, זו הפעם הראשונה מאז אפריל-מאי 1962 שבה צרפת מפסידה שני משחקים רצופים בהם הובילה: חצי גמר היורו מול ספרד והערב.

דידייה דשאן אמר בסיום: "התחלנו טוב, היו כמה מהלכים יפים, אבל לא ידענו לשמור על זה לאורך המשחק. הם פגעו בנו במתפרצות וניצלו את נקודת התורפה שלנו. אנחנו מסוגלים לעשות את הדברים הרבה יותר טוב. אי אפשר להשאיר כל כך הרבה שטחים מול יריבה איטלקית כזו מאורגנת. כועס? אני תמיד אומר לשחקנים בדיוק את מה שאני חושב. אני תמיד אחראי למה שקורה, אבל הם יודעים את דעתי. עשינו יותר מדי טעויות והיינו בלי אנרגיה לתקן. מול בלגיה אעשה רוטציה, אני רוצה שכמה שיותר שחקנים יקבלו הזדמנות בהרכב".

על ברקולה אמר: "הוא צעיר, אבל מלא ביטחון ונמצא בתקופה בה הוא מאוד אפקטיבי. הוא צבר ניסיון עם הנבחרת ביורו ונמצא בהתקדמות אדירה".

מאנו קונה עם קיליאן אמבפה שחקני נבחרת צרפת. רויטרס
"יש כאן שחקנים גדולים שיודעים להתמודד עם לחץ". מאנו קונה עם קיליאן אמבפה/רויטרס

בראדלי ברקולה עצמו היה מרוצה משער הבכורה: "אני גאה כי זה השער הראשון שלי בנבחרת, אבל מאוכזב מההפסד. יכולנו לעשות את הדברים טוב יותר. ראיתי את קיליאן לידי במצב הזה ואת ג'יג'ו מנסה לצפות את המסירה, אז בעטתי. אני נותן הכול ותמיד מוכן לשחק. אני נהנה בנבחרת".

מאנו קונה, שקיבל דקות ראשונות במדי הנבחרת: "הפסדנו, רצינו יותר מזה. היינו צריכים להיות יעילים יותר בשני צדי המשחק. אני גאה ששיחקתי לראשונה, אבל קיוויתי שזה יהיה עם ניצחון. אנחנו לא שמחים, חייבים לשחק טוב יותר מול בלגיה. יש כאן שחקנים גדולים שיודעים להתמודד עם לחץ".

השוער מייק מניאן: "זה הפסד כואב, לא הופענו. קשה לי עם מה שקרה, לכולנו קשה. נצטרך להרים את עצמנו יחד לקראת יום שני. מה שנאמר בחדר ההלבשה נשאר בינינו. אין סיבה לדאגה, הפסד זה לא סוף העולם. צרפת צריכה לנצח, כולנו יודעים את זה. אין תירוצים, נצטרך להיראות טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully