וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי דדאון זכה במדליית הכסף במשחקים הפראלימפיים בפריז

אחרי הזהב ביום שישי, השחיין הישראלי סיים שני בגמר 150 מטר מעורב אישי עם זמן של 2:30.50 והוסיף לעצמו עוד מדליה. מליאר סיים חמישי בגמר שלו

קויק: עמי דדאון מגיב על הזכייה בזהב/באדיבות המצולמים

עם שלל מרשים של חמש מדליות עד כה במשחקים הפראלימפיים בפריז 2024, כולל הזהב היום (ראשון) של החותרת מורן סמואל והארד של שחר מילפלדר וסאלח שאהין ב-2,000 מטר חתירה לזוגות מעורבים, המשלחת הישראלית הגדילה את המכסה הערב עם מדליה שישית בסך הכול. אחרי שמארק מליאר סיים חמישי בגמר שלו, עמי דדאון שהיה מועמד לזהב ב-150 מטר מעורב אישי, סיים שני במקצה הגמר וזכה במדליית הכסף.

עמי דדאון שחיין ישראלי פראלימפי, פריז 2024. רויטרס
מדליית כסף. דדאון/רויטרס

עמי דדאון (150 מטר מעורב אישי)

אחרי שזכה בזהב ב-100 מטר חופשי, עמי דדאון היה פייבוריט לנצח בגמר נוסף. הוא העפיל לגמר 150 מעורב אישי עם הזמן הטוב ביותר במוקדמות - 2:34.71 דקות והערב זכייה במדליית הכסף כשסיים שני במקצה הגמר עם זמן של 2:30.50 דקות. דדאון, ספורטאי אילן חיפה, שחזר את ההישג שלו בטוקיו, גם אז הוא גרף את מדליית הכסף במשחה הזה, לצד שתי מדליות זהב.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מארק מליאר שחיין ישראלי פראלימפי, פריז 2024. רויטרס
מארק מליאר/רויטרס

מארק מליאר (200 מטר מעורב אישי)

שיאן העולם מטוקיו זכה בזהב במשחה הזה, אבל הפעם התחרה בקטגוריית נכות S8. הוא העפיל לגמר מהמקום החמישי וגם סיים כך את הגמר, עם זמן של 2:26.41 דקות. הוא שיפר את הזמן מהמוקדמות ביותר משלוש שניות, אך גם היה מרחק כשלוש שניות מהפורטוגלי שלקח את הארד. כזכור, מליאר בן ה-24 השיג מדליית ארד ב-100 מטר גב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully