וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נפלא: מדליית ארד לשחר מילפלדר וסאלח שאהין

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 17:02

בהופעתם הראשונה במשחקים הפראלימפיים, השניים הפתיעו וזכו במדליה בגמר חתירה 2,000 מטר זוגות מעורבים. בשחייה, מליאר ודדאון עלו לגמר

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

מדליה חמישית לישראל במשחקים הפראלימפיים בפריז. זמן קצר אחרי שמואל סמואל זכתה במדליית זהב, צמד החותרים שחר מילפלדר וסאלח שאהין השלימו עוד הישג נפלא כאשר זכו במדליית ארד בגמר חתירה 2,000 מטר PR2 זוגות מעורבים בהופעת הבכורה שלהם במשחקים הפראליימפיים.

מילפלדר ושאהין, שלפני המשחקים לא נחשבו כמועמדים לזכות במדליה, הגיעו למקום השלישי בזמן של 8:31.85 דקות והעלו את מאזנה של המשלחת הישראלית לחמש מדליות בארבעה ימי תחרות - שלוש מדליות זהב ושתיים מארד נכון לכתיבת שורות אלה. מילפלדר ושאהין העפילו לגמר מהמוקדמות, שם סיימו במקום השני במקצה בזמן של 8:07.24 דקות וכעת הצליחו להתברג בין שלושת הראשונים בגמר.

עוד היום בחתירה, בנוסף למדליות של סמואל ושל מילפלדר ושאהין, שמוליק דניאל התחרה ב-2,000 מטר PR1 וקיווה לזכות במדליה, אולם סיים בגמר במקום הרביעי (בזכות פסילה של אחד מיריביו) בזמן של 9:36.94 דקות. דניאל סיים שישי במשחקים הפראלימפיים בטוקיו, כך שהתקדם שני מקומות בדירוג.

יוליה צ'רנוי קלעית פראלימפית. קרן איזיקסון, הוועד האולימפי בישראל
הייתה קרובה לגמר. צ'רנוי/הוועד האולימפי בישראל, קרן איזיקסון

עוד היום בפריז: בבריכת השחייה, מארק מליאר העפיל לגמר ב-200 מטר מעורב אישי בזכות זמן של 2:29.86 דקות במוקדמות, החמישי בטיבו במוקדמות.

עמי דדאון, שכבר זכה בזהב ב-100 מטר חופשי, עצר את השעון אחרי 2:34.71 דקות ב-150 מטר מעורב והעפיל לגמר עם הזמן הטוב ביותר במוקדמות.

הבוקר יוליה צ'רנוי, שמתחרה ברובה אוויר 10 מטר בשכיבה R3, לא הצליחה להעפיל לגמר. היא החלה מצוין ואחרי 20 כדורים דורגה ראשונה, אבל סיימה בסופו של דבר במקום ה-16.

בטורניר היחידים בטניס כסאות גלגלים, סרגיי ליסוב הודח בסיבוב השני בעקבות 6:0, 6:1 לאלפי היווט הבריטי. אדם ברדיצ'בסקי פגש במקביל את הצ'יליאני אלכסנדר קטאלדו והודח גם כן בעקבות 6:1, 3:6, 6:3 במשחק שארך שעתיים. השניים יתחרו בהמשך יחד בטורניר הזוגות.

נבחרת הנשים בכדורשער סיימה את השתתפותה בטורניר עם הפסד 6:1 לסין החזקה, שהעפילה לרבע הגמר. אור מזרחי כבשה את השער המצמק לישראל, שהפסידה בשלושת משחקיה בשלב הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
אסף יסעור לוחם טאקוונדו. באדיבות רשת מלונות פתאל,
"נרגשים לחגוג איתך את הרגעים המרגשים הללו"/באדיבות רשת מלונות פתאל

לאחר הזכייה של בנם, אסף יסעור, אלוף אירופה ואלוף העולם שזכה בסוף השבוע האחרון גם במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים, הגיעו ההורים רויטל וליאור יסעור, יחד עם אחיו של אסף למלון לאונרדו בוטיק פריז אופרה, שם הם מתארחים, וכיאה למלון השייך לרשת ישראלית בינלאומית זכו לקבלת פנים מרגשת במיוחד ומכתב אישי מדוד פתאל, בעל השליטה במלונות פתאל שכתב לאלוף: "עבודתך הקשה, המסירות והכישרון היוצא מהכלל שלך השתלמו והפכת את כולם לגאים במיוחד. הניצחון שלך הוא השראה ואנחנו נרגשים מאוד לחגוג איתך את הרגעים המרגשים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully