וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה: מורן סמואל זכתה במדליית זהב במשחקים הפראלימפיים

החותרת בת ה-42, שזכתה בארד בריו ובכסף בטוקיו, במוקדמות בפריז ניפצה את השיא הפראלימפי ב-2,000 מטר PR1, ובגמר רשמה את הישגה הגדול ביותר והבטיחה ש"התקווה" תתנגן בפעם השלישית. צמד החותרים שחר מילפלדר וסאלח שאהין זכו יחד במדליית ארד

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

הנבחרת הישראלית במשחקים הפראלימפיים בפריז זכתה בשתי מדליות זהב ובמדליית ארד בשלושת הימים הראשונים לתחרויות. היום (ראשון) מורן סמואל הבטיחה ש"התקווה" תתנגן בפעם השלישית, כאשר זכתה במדליית בזהב הראשונה שלה במשחקים הפראלימפיים ב-2,000 מטר חתירה PR1.

סמואל בת ה-42, שאלה המשחקים הפראלימפיים הרביעיים שלה בקריירה, סיימה חמישית בלונדון 2012, זכתה במדליית ארד בריו דה ז'ניירו ב-2016 ובמדליית הכסף במשחקים בטוקיו ב-2021, אבל השיפור הניכר מתחרות לתחרות נמשך כעת רשמה את הישג השיא. ביום שישי היא שברה במוקדמות את השיא הפראלימפי (9:58.02 דקות) והבוקר זכתה בזהב בזמן של 10:25.40 דקות. סמואל הובילה לכל אורך מרוץ הגמר ולמעשה הגדילה את יתרונה על המתחרות האחרות ככל שהתקדמה אל עבר קו הסיום.

החותרת מורן סמואל עם מדליית הזהב הפראלימפית בפריז. לילך וייס רוזנברג
אלופה. מורן סמואל עם מדליית הזהב/לילך וייס רוזנברג
סלאח שאהין, שחר מילפלדר. הוועד האולימפי בישראל
סלאח שאהין, שחר מילפלדר/הוועד האולימפי בישראל

שעה קלה לאחר מכן, הגיעה המדליה חמישית של ישראל במשחקים הפראלימפיים כאשר צמד החותרים שחר מילפלדר וסאלח שאהין השלימו הישג נפלא עם זכייתם במדליית ארד בהופעת הבכורה שלהם במשחקים הפראליימפיים.

מילפלדר ושאהין, שלפני המשחקים לא נחשבו כמועמדים לזכות במדליה, הגיעו למקום השלישי בזמן של 8:31.85 דקות והעלו את מאזנה של המשלחת הישראלית לחמש מדליות בארבעה ימי תחרות - שלוש מדליות זהב ושתיים מארד נכון לכתיבת שורות אלה. מילפלדר ושאהין העפילו לגמר מהמוקדמות, שם סיימו במקום השני במקצה בזמן של 8:07.24 דקות וכעת הצליחו להתברג בין שלושת הראשונים בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully