וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך, פרץ וגלזר בפנים: כך תיראה ליגת האלופות החדשה

קשר זלצבורג ושוערי באיירן מינכן והכוכב האדום בלגרד הצטרפו לפורמט החדש עם 36 קבוצות וללא שלב בתים. חלוקת הדרגים והשיטה

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

תמונת 36 העולות לליגת האלופות במתכונתה החדשה נסגרה הערב (רביעי) באופן רשמי עם הצטרפותן של הכוכב האדום בלגרד של עומרי גלזר, דינמו זאגרב, ליל וסלובן ברטיסלבה. אתמול, רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך, יאנג בויז וספרטה פראג העפילו, ובכך נקבע כי ארבעה ישראלים יהיו בבמה המרכזית של אירופה בעונה הקרובה, כשגם באיירן מינכן של דניאל פרץ ושחטאר דונייצק של סתיו למקין במפעל האירופי היוקרתי מכולם, במידה והבלם הישראלי אכן ימשיך ולא יעבור לפרטיזן בלגרד. גם תאי עבד עשוי לקבל הזדמנות נדירה במדי פ.ס.וו איינדהובן.

כידוע, המהדורה ה-70 של המפעל וה-33 בעידן ליגת האלופות, תציג פורמט חדש: השיטה השוויצרית. 36 קבוצות במקום 32, ובלי חלוקה לבתים. כולן משחקות בליגה משותפת, אך כל אחת מתמודדת מול שמונה קבוצות שונות. ארבעה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ - אחד נגד יריבה מכל דרג (ארבעה דרגים).

שמונה הראשונות (אלה עם הניקוד הגבוה ביותר) בתום שמונת המחזורים, מעפילות ישירות לשמינית הגמר. מדורגות 9 עד 24 יתמודדו ביניהן בשלב נוקאאוט (המפגשים ייקבעו בהגרלה, בה מקומות 9 עד 16 יהיו מדורגות) על הזכות להישאר במפעל, כשהמנצחות ישלימו את תמונת שמינית הגמר והמפסידות יסיימו את דרכן באירופה.

אסטון וילה, בולוניה, ברסט וג'ירונה יערכו הופעת בכורה במפעל (מאז שונה שמו לליגת האלופות), כאשר מבחינת שתי האחרונות מדובר גם בקמפיין אירופי ראשון אי פעם. איטליה וגרמניה מובילות עם חמש נציגות כל אחת.

הדרגים

דרג א': ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן, ליברפול, אינטר, דורטמונד, ר.ב. לייפציג, ברצלונה

דרג ב': באייר לברקוזן, אתלטיקו מדריד, אטאלנטה, יובנטוס, בנפיקה, ארסנל, קלאב ברוז', שחטאר דונייצק, מילאן

דרג ג': פיינורד, ספורטינג ליסבון, פ.ס.וו איינדהובן, רד בול זלצבורג, יאנג בויז, סלטיק, דינמו זאגרב, הכוכב האדום בלגרד, ליל

דרג ד': מונאקו, ספרטה פראג, אסטון וילה, בולוניה, ג'ירונה, שטוטגרט, שטורם גראץ, ברסט, סלובן ברטיסלבה

עוד בוואלה

גלוך שוב ישחק במפעל היוקרתי מכל: זלצבורג עלתה לליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות 2024. רויטרס
ריאל תשמור על התואר גם בפורמט החדש?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully