וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאה לפועל: הלאומית חוזרת בסימן הפועל תל אביב והצרות בליגה

22.8.2024 / 13:00

האדומים אמורים לעלות שוב בקלות, בליגה עם 12 קבוצות הפועל, נסיעות קצרות ומעט מתחרות. בני יהודה פייבוריטית לכרטיס השני, הפועל פתח תקוה וראשון לציון ינסו לתת פייט ויש כאלה שרק מקוות להימנע מפירוק. השינויים, המאמנים והציפיות לקראת עונת 2024/25

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

הפועל תל אביב חזרה תוך עונת אחת בשני המקרים הקודמים בהם נשרה מהליגה הבכירה. בביקור הקודם שלה בלאומית, בעונת 2017/18, היא הייתה הבכירה מבין 12 קבוצות הפועל בליגה. באופן סמלי, הליגה הסתדרה כך לכבודה גם הפעם. אחרי חלוקה שווה של שמונה חברות הפועל ושמונה שונות בעונה שעברה, עירוני קרית שמונה ועירוני טבריה החליפו מקומות עם הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה, ומליגה א' הגיעו הפועל רעננה והפועל כפר שלם על חשבון סקציה נס ציונה ואיחוד בני שפרעם. שוב יש 12 נציגות הפועל.

השינויים הללו גם הפכו את הלאומית לליגה של גוש דן. שתי צפוניות עלו לליגת העל, הכי דרומית (ככל שאפשר לקרוא כך לנס ציונה) ירדה וכך לאוהדים האדומים מצפים נסיעות קצרות במיוחד, כולל משחקים מול שלוש יריבות מהעיר.

הבכירה שבהן, בני יהודה, נראית כפייבוריטית להעפיל לליגת העל יחד עם הפועל תל אביב, אבל גם הפועל פתח תקוה לא רוצה להיתקע שוב בליגה הזו, הפועל ראשון לציון מפתחת ציפיות לאור הבנייה מחדש ובלאומית תמיד יש מקום לסוס שחור.

הפועל תל אביב

ארי כהן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
הכוכב הבא? ארי כהן/ברני ארדוב

מאמן: מסאי דגו

הצטרפו: רובי לבקוביץ', רועי הרמן, עידו וייר, מקס צ'ליץ', גוני נאור, דודו סמפאיו, רוי קורין, לירן רוטמן, מילאן מקאריץ', בן שהר.

מינצברג OUT, ספרא IN ורוחות של תקווה נושבות במתחם חודורוב. הבעלים החדש כבר מצהיר על כוונה להילחם על כל התארים, אבל יצטרך לגלות אורך רוח בעונת הבכורה שלו, אותה יעביר בחצר האחורית של הכדורגל הישראלי. הפועל תל אביב למדה על בשרה בתחילת העלייה הקודמת שלליגה הלאומית יש כללים אחרים, ומסאי דגו ישמח לגורל שונה מזה שהיה אז למוטי איוניר. המאמן זכה להערכה על עבודתו במכבי חיפה, חזר לקבוצת נעוריו במטרה לרשום ירידה לצורך עלייה וקיבל מספיק כלים כדי לעלות ליגה. יש שלושה זרים (אם כי אחד כבר בדרך החוצה), חיזוקים מליגת העל, ניסיון בדמות רובי לבקוביץ' ובן שהר, צעירים מוכשרים ומניה לוהטת בדמות ארי כהן, שהבריק בחצי עונה כמושאל בכפר סבא וכבש בשלושה משחקים בדרך לגמר גביע הטוטו. הגעת גוני נאור תפתור גם את הבעיה בקישור האחורי, וכל דבר פרט לעלייה יהווה כמובן כישלון חרוץ.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הפועל פתח תקוה

אליאן רוחנא, הפועל פתח תקוה. הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
יכבוש כמו בימי כפר סבא? אליאן רוחנא/אתר רשמי, הפועל פתח תקוה

מאמן: עומר פרץ

הצטרפו: ליאור גליקליך, איתי רוטמן, שרלמן אזוניטודה, נועם כהן, קלווין קפומבו, רועי דוד, תומר אלטמן, אמיר ברקוביץ', אליאן רוחנא, צ'יפיוקה סונגה, נועם שחר, בן אז'ובל.

היורדת השנייה מליגת העל מייחלת גם היא לחזרה מהירה, אבל יוצאת למשימה בתנאים אחרים לגמרי. ניר לוין שב למועדון כמנהל מקצועי, מינה את עומר פרץ וביצע רענון בסגל. עומר כץ, מתן פלג, דרור ניר והקפטן רם לוי שחתם על חוזה חדש בסופו של דבר, נותרו השרידים מהעלייה הקודמת ומודעים לדרישות. גם תומר אלטמן, אמיר ברקוביץ' ואליאן רוחנא, ששיחקו בליגת העל בעונה שעברה, מכירים היטב את הלאומית. אז הבסיס טוב והקהל תמיד שווה עוד כמה נקודות, אבל נראה שחסר עוד ספק שערים. בן אז'ובל לא נראה בכושר של הקדנציה הקודמת, כך שפרץ יצטרך לקוות שרוחנא יחזור להפציץ מהקישור כמו בכפר סבא ושצ'יפיוקה סונגה המלהיב (זמבי בן 19 שכבש שמונה שערים במדי נס ציונה) יישאר בריא לאורך זמן.

בני יהודה

אלירן עטר, בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
המטרה ברורה. אלירן עטר/אתר רשמי, בני יהודה

מאמן: דוד מרטן

הצטרפו: רוי ששון, עמית כהן, יעקב אבבה, סהר רביבו, אריסילדו סמאצ'י, יאיר קסטרו, זיו בן שימול, גיל יצחק, שובל גוזלן.

סוגיית אי העברת הזכויות לידי אלירן עובד יצרה אמנם חוסר ודאות לפני פתיחת הליגה, אבל זה קרה אחרי שהסגל הושלם כמעט לגמרי ועל הנייר שווה לפחות מקום שני. אלירן עטר השאיר מאחור את הסיום המאכזב של העונה שעברה וחתם לעוד עונה כדי לקיים את ההבטחה להחזיר את בני יהודה לליגת העל. שביט מזל נשאר אחרי שהבקיע 10 שערים בחצי עונה, גיל יצחק שב הביתה, שובל גוזלן חתם וזרים חדשים הגיעו. גם אלמוג בוזגלו אמור לשוב מפציעה ולהוסיף לחלק הקדמי המגוון, שיצטרך לעמוד ברף של מדי הרטרו מעונת 1992/93, אז כיכבו אלון מזרחי, ניקולאי קודריצקי ז"ל וחיים רביבו, שבסגל הזה מיוצג על ידי האחיין סהר. רוי ששון ינסה להוכיח לבית"ר שהוא ראוי להיות השוער הבא שלה ולפניו נמצא הקמע יעקב אבבה, שכבר העלה שלוש קבוצות לליגת העל. קשה להמר נגד עלייה נוספת שלו.

הפועל נוף הגליל

נבו שדו שחקן הפועל נוף הגליל חוגג. קובי אליהו
אחד משחקני המפתח שנשארו. נבו שדו/קובי אליהו

מאמן: מוטי איוניר

הצטרפו: מוחמד אבו ראס, עמית מועלם, אמיר ריאן, עידו אלמישלי, פיטר אולאוולה, גיא דהן.

אלמלא כמה מעידות מרגיזות, בעיקר בסיבוב הראשון, הפועל נוף הגליל הייתה לוקחת חלק במאבק העלייה בעונה שעברה. לפרקים ארוכים היא הציגה את הכדורגל הכי טוב בלאומית ובשורה התחתונה הצליחה מאוד: מקום רביעי וגם הופעה היסטורית בחצי גמר גביע המדינה. אלא שלהצלחה כזו תמיד יש מחיר. חמישה מהשחקנים שהשתתפו בחצי הגמר התקדמו בקיץ לליגת העל, ביניהם החלוץ המהיר סמיר פרהוד שחתם בהפועל באר שבע. נבו שדו נשאר וגם שחקני הבית בראשות ג'ניה ברקמן, כשבין הקורות בחר איוניר לתת אמון בדורון מיכאלי, שחזר מהשאלות בליגה א'. למרות חיזוק די צנוע עד כה, בגביע הטוטו הדברים עבדו היטב בדרך למעמד הגמר. האם שוב מתבשלת הפתעה?

מכבי יפו

מתן בית יעקב שחקן מכבי קביליו יפו חוגג שער. ברני ארדוב
הסמל כבר הלך, וחזר. מתן בית יעקב/ברני ארדוב

מאמן: אורי דוד

הצטרפו: נתנאל דלויה, תומר אלון, אריאן מרסוליה, אדלקה אדקונלה, ארי מרנשטיין, אופק גלר, אילון ירושלמי, סאמי אדם, רנדי ראמירס, מיקו ממן, איזי ניב-הנסן, ליעד רמות.

במחזור ה-26 רק שתי נקודות הפרידו בין מכבי יפו, ההתקפה הטובה בלאומית באותו שלב, לבין הכרטיס השני לליגת העל. אלא שאז הגיעה התרסקות מפוארת. מאותה נקודה צברה הקבוצה בדיוק עוד שתי נקודות, הפסידה תשע פעמים והלכה לקיץ של פירוק והרכבה. הקפטן ג'ון אוגו, מלך השערים גיל יצחק, השוער אלמוג מלול וכמעט כל חוליית ההגנה אמרו שלום. גם הכוכב הגדול מתן בית יעקב כבר סיכם והתאמן במ.ס. אשדוד, אבל בסופו של דבר חזר וימשיך להוביל יחד עם רונן פרץ. הבלמים הזרים מרסוליה ואדקונלה אמורים לשדרג את ההגנה, אילון ירושלמי מגיע אחרי עונה מצוינת במכבי הרצליה, ייסמאו קבדה שב מהשאלה (ופציעה קשה) בהפועל חיפה וכמה שחקני בית יקבלו הזדמנות. ליעד רמות יוכל להיות החלוץ הבכיר?

הפועל ניר רמת השרון

מאמן הפועל ניר רמת השרון, ירון הוכנבוים. שלומי גבאי
איך יעבוד שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב? ירון הוכנבוים/שלומי גבאי

מאמן: ירון הוכנבוים

הצטרפו: מתן עמבר, אדיר קורדובה, נג'ואן חטיב, קובי מור, בן חיון, ג'יי לבנה, עמית צור, אורי עזו, רוי ז'רז'בסקי, בן מיזן, דובב גבאי.

כמו יפו, גם רמת השרון ספגה מעל 60 שערים בעונה שעברה (ההגנה הגרועה בליגה פרט למסננת בשם שפרעם) אבל לה לא היו יומרות. הקבוצה של הוכנבוים נהנתה מכל רגע, סיימה במקום השישי המכובד וקונה תסריט דומה גם הפעם. עול הכרטיסים האדומים של בן רייכרט ירד ממנה, אבל גם ארבעת הכובשים המובילים עזבו ואת החלל הזה ינסו למלא בן מיזן ודובב גבאי. שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב הביא חמישה מושאלים צעירים והיד עוד נטויה, אבל כך גם הזיכרון מתקדים בית"ר תל אביב וממה שכמעט קרה להפועל עפולה.

מכבי הרצליה

אור אינברום, שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
החליף תחנה בשרון. אור אינברום/ברני ארדוב

מאמן: תומר קשטן

הצטרפו: יוסי גינזבורג, שון בן נשר, מוסטפא גדבאן, עומר קורסיה, נתי אמויאל, רועי רבינוביץ', טל נעים, ביינוונו וינינו, אור אינברום, אחמד דראושה, סהר ברמי, הראל בן אבי, מור פדידה, יאן בנבניסטי.

אלעד בראון החזיר את מכבי הרצליה ללאומית והיה אחראי להפתעה בדמות המקום השביעי, אבל חילוקי דעות (ביטול מסיבת הסיום ועוד) עם אריאל שיימן הובילו לפרידה. תומר קשטן שב לקדנציה שנייה, יותר מעשור אחרי הפעם הקודמת שבה כבר ניצב עם הקבוצה במקום השני בלאומית, אך פוטר בינואר בעקבות נסיגה משמעותית. האצטדיון העירוני עדיין לא פעיל והפעם הרצליה תארח ברמת השרון, אחרי ששיחקה בנתניה בעונה הקודמת. אור אינברום יצטרך להוביל והראל בן אבי היה ממצטייני ליגה א' דרום ורוצה להוכיח שמקומו בליגה גבוהה יותר, אבל הזר היחיד כרגע הוא קשר צעיר מבנין שלא היה זקוק לוולקאם - ביינוונו (בצרפתית: ברוך הבא) וינינו - וקשטן חייב חלוץ מוביל שימלא את החלל שהותיר דור ג'אן.

הפועל אום אל פאחם

מהדי זועבי, שוער עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חוזר ללאומית אחרי חמש שנים. מהדי זועבי/סוכנות ג'יני

מאמן: אלעד בוארון

הצטרפו: מהדי זועבי, מוחמד אבו ראג'ח, עלי כיאל, סהר דבח, שון בוסקילה, גל קולני, מרואן קבהא, עבדאללה ג'בארין, אמיר עגייב, גודווין צ'ינמרם.

אחרי ההתבזות במחזור הסיום של הפלייאוף העליון, נכנסה הפועל אום אל פאחם לסחרור של קיץ בו הייתה כבר על סף פירוק והורדת ליגה. למרות החובות, העיקולים ומינוי נאמנה, הקבוצה נותרה על הרגליים וקיבלה אישור לפתוח את העונה. 10 שחקנים חדשים חתמו, ביניהם מרואן קבהא ואמיר עגייב וכן מהדי זועבי שחוזר ללאומית אחרי שנים בליגה א' וגם בליגה הפלסטינית, ונכון לכתיבת שורות רק כמה מהם אושרו בבקרה. אלעד בראון החליף כיסאות עם תומר קשטן וינסה להחזיק מעמד היכן שרבים לפניו לא הצליחו.

הפועל עכו

לואי טהא שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
מי יצטרף אליו? לואי טהא/מאור אלקסלסי

מאמן: שלומי דורה

הצטרפו: אין

עוד קבוצה אבודה, ובמצב גרוע אף יותר. כמו אום אל פאחם, גם הפועל עכו קיבלה הודעה על ירידת ליגה ובסופו של דבר נשארה, אבל לה אין 10 שחקנים חתומים שממתינים לאישור בבקרה. שלומי דורה, המאמן שהשאיר את עכו בליגת העל כנגד כל הסיכויים ב-2015 ואחרי שנה חזר אליה בלאומית כדי להוביל לעלייה, שב לקדנציה שלישית ויצטרך להתחיל לבנות כמעט מאפס בחודש שנותר לסיום החלון. אלון זיו לא חיכה לסיום מאבק הכוחות בין ראש העירייה החדש להנהלת המועדון, והוא לא היחיד שנטש את הספינה. גיתי סופיר, רווה אסייג וננה אקוסה יצאו לשחק בחו"ל, נתנאל חגאני עשוי לעזוב גם הוא בקרוב ורק לואי טהא נשאר. כרגע זו המועמדת הבכירה לירידה.

מ.ס. כפר קאסם

שחקן מ.ס. כפר קאסם, מוחמד חטיב. קובי אליהו
איך תיראה הקדנציה השנייה? מוחמד חטיב עם דואגי מאלה/קובי אליהו

מאמן: אדהם האדיה

הצטרפו: מתן גלנטי, עלא ג'אפר, דואגי מאלה, אדהם סואעד, שי גולן, ריאן אשמוז, אנס דאבור, מוחמד חטיב.

מאז שפספסה עלייה היסטורית בגלל אותו פנדל מוחמץ בתוספת הזמן של מחזור הסיום, מ.ס. כפר קאסם בילתה שנתיים בפלייאוף התחתון. עונה אחת הייתה ממש על סף ירידה ובעונה הקודמת פלרטטה עם הקו האדום, אבל תמיד שמרה על טווח ביטחון. אדהם האדיה נשאר ומקווה לעונה רגועה יותר בעזרת שחקנים כמו דואגי מאלה ומוחמד חטיב שהיו בעונת הפספוס וחזרו לקדנציה נוספת. הוא גם חוזר לשתף פעולה עם אנס דאבור, שמגיע אחרי שתי ירידות ליגה רצופות (עם אחי נצרת ובני שפרעם).

הפועל רמת גן

גידי קאניוק, קשר הפועל רמת גן. קובי אליהו
העונה גם עם סרט הקפטן. גידי קאניוק/קובי אליהו

מאמן: איציק ברוך

הצטרפו: אלמוג מלול, מוחמד אדמס, מתן לוי, מושיקו מאיר, שארל אקולטסה, עידו מזרחי, תום איידה, רוי בוגנים.

למנחם קורצקי היה חוזה לעונה נוספת, אבל אחרי ההישארות המקרטעת הגיע עימות עם עינב חזנוולד ופרידה בלתי נמנעת. איציק ברוך, שזכה עם הפועל רמת גן בגביע המדינה כשחקן ב-2003, חזר למועדון עמו הוא מזוהה והביא איתו את השוער אלמוג מלול, אותו אימן ביפו. מתן לוי חזר מנתניה וישתף פעולה עם מוחמד אדמס במרכז ההגנה, כשהחלק הקדמי ימשיך להישען על הניסיון של גידי קאניוק, שגיא דרור ויניב מזרחי. האם הפעם זה יתחבר?

הפועל עפולה

יוסי ג'נאח, מאמן הפועל עפולה. קובי אליהו
חתום על מסע ההיחלצות המופלא. יוסי ג'נאח/קובי אליהו

מאמן: יוסי ג'נאח

הצטרפו: עמית סואירי, ניב סרדל, אלון גינת, גוסטבו צ'ארה, אחמד שעבאן, איתמר גורי, דייויד נאזים, אילון אלימלך, שלו דסטה, אחמד חלאיילה, שלו דניאל, וואליד דרוויש, ריצ'רד קולה אמבומבו.

בתום הליגה הסדירה, 10 נקודות הפרידו בין הפועל עפולה (מתחת לקו האדום) לבין סקציה נס ציונה שהייתה בחוף מבטחים. אלא שאז החל מסע היחלצות מופלא של יוסי ג'נאח ושחקניו, עם 19 נקודות מתוך 21 בפלייאוף והישארות אפילו ללא הצורך במשחק המבחן. עפולה שרדה ושינתה כיוון. שלושת הזרים הוחלפו ולפחות כרגע אין אף מושאל ממכבי חיפה. ניב סרדל ואחמד שעבאן יוסיפו ניסיון להגנה, ריצ'רד קולה אמבומבו אמור להיות אחראי לשערים אחרי שכבש 14 ברמת השרון.

הפועל ראשון לציון

רז שטיין שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הראשון שהגיע והחל גל של החתמות מרשימות. רז שטיין/ברני ארדוב

מאמן: עופר טסלפפה

הצטרפו: אריק ינקו, אופק אושר, ליעד לוי, תומר מכלוף, שון וייס, סאשה פטשי, שראל כהן, עידו דוידוב, איתי זדה, רז שטיין, דור ג'אן.

עוד קבוצה ששרדה בקושי ועברה מהפכה רצינית בקיץ. הפועל ראשון לציון חזרה להיות מנוהלת על ידי העירייה והלכה על קו חדש בחלון: כדורגלנים תושבי העיר. התוצאה היא חיזוק מבטיח שאמור להציב אותה בצמרת ואולי עם תוספות נכונות בינואר, גם להיאבק ברצינות על העלייה. רז שטיין ודור ג'אן יוצרים חלק התקפי מסוכן יחד עם שחקני הבית משה סמל ויובל ששון, איתי זדה אמור לפרוץ, סאשה פטשי יחזיק את מרכז השדה ואריק ינקו נותן ביטחון בין הקורות. ההגנה נותרה סימן שאלה ומחכה למנהיג. טסלפפה מקווה שזה יהיה ג'ימי אלכסיס, אבל ממתין לראות את תוצאות השיקום אחרי הפציעה הקשה.

הפועל כפר סבא

סינטאיהו סלליך, הפועל כפר סבא. הפועל כפר סבא, אתר רשמי
רוצה להיאבק בצמרת הפעם. סינטאיהו סלליך/אתר רשמי, הפועל כפר סבא

מאמן: אלון זיו

הצטרפו: ראזי אבו חמדאן, דן דרורי, עידן רטה, ג'פרי ניסמבאום, ספיר איטח, לאו אינדיו, ניב לבנת, ינאי בן שושן, רוי הראל, סינטאיהו סלליך, גל לוי, ראוף ג'בארין, יואל אבוחצירה, ז'וליו סזאר.

העונה המסויטת שעברה על הירוקים התארכה בשבוע נוסף בגלל משחק המבחן, בו ניצחו בהארכה את מ.ס. טירה וזכו להסדיר נשימה. מיד לאחר מכן כבר החלה הבנייה מחדש, כאשר אלון זיו קיבל את המפתחות ממשפחת שום והביא איתו מעכו את השוער ראזי אבו חמדאן. ז'וליו סזאר יכבוש כל עוד הוא כשיר, ניב לבנת אחד הקשרים הטובים בליגה וגם סינטאיהו סלליך, גל לוי ויואל אבוחצירה כבשו לא מעט בעונה שעברה. על הנייר, זה סגל לפלייאוף עליון, אבל האם כפר סבא תוכל לגרש את הרוחות הרעות שמנשבות במועדון בשנים האחרונות?

הפועל רעננה

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
השריד מימי ליגת העל. שניר שוקר/ברני ארדוב

מאמן: אסי אלימלך

הצטרפו: דור חברון, עילי קריספי, אביב לין, אופיר מזרחי, הייפורד אג'יי, רועי פדידה, אברהם רדה, ניוטון וויליאמס.

אחרי שנתיים מתישות בליגה א', הפועל רעננה שוב בלאומית. אסי אלימלך קפץ כיתה והשאיר את השלד שזכה בראשות המחוז הצפוני בפער של 12 נקודות ועם 15 שערי חובה בלבד. אביב לין נכנס למשבצת שפינה ליאל דרעי בהגנה, אופיר מזרחי המנוסה הובא במקום יונתן פרבר שקפץ עד ליגת העל ובהתקפה הצטרפו ניוטון וויליאמס הפנמי ואברהם רדה לניר עזריה וריבאל דהאמשה, שכבשו יחד 26 שערים בעונה שעברה.

הפועל כפר שלם

הפועל כפר שלם במשחק העלייה לליגה הלאומית. דני מרון
יצליחו לשרוד? שחקני הפועל כפר שלם/דני מרון

מאמן: נועם שוהם

הצטרפו: שחר אמסלם, רוי ברנס, יצחק אספה, יובל בן עמי, אושר אבו, עידן ויינטראוב, בן רייכרט, ניב בן יוסף, מאור ביטון, עדן אוטאצ'י, ריף מסיקה, אייל חן, קלה, דור אדרי, שחר הירש, אוהד ברזילי.

האם הפעם תחזיק הפועל כפר שלם יותר מעונה אחת בליגה הלאומית? ב-2020/21 נעשו טעויות רבות שהובילו לירידה מהירה, ומסע החזרה היה מתסכל. פעמיים ברציפות צלחה הקבוצה את הפלייאוף המפרך של ליגה א', רק כדי להפסיד במשחק המבחן מול נציגת הלאומית. בעונה הקודמת נועם שוהם כבר השיג עלייה אוטומטית ומגיע ללאומית כמאמן היחיד שנמצא יותר משנתיים במועדון שלו, ואיתו הסמל הגדול איתן אהרון שעדיין מהווה חלק מהסגל, רגע לפני גיל 50. הם הלכו בגדול בקיץ, עם קבלן עליות כמו ריף מסיקה שיצטרך להסתגל למטרה אחרת, אושר אבו, שחר הירש, יצחק אספה ובן רייכרט. ניסיון ואיכות, אבל גם סגל מועד לפורענות. בגביע הטוטו הבלגן שלט. מה יהיה בליגה?

שמונת מחזורי הליגה הראשונים יהיו בשעות הערב בימי חמישי ושני, כשהחל מהמחזור התשיעי ישובו לשחק באופן קבוע גם בשישי בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully