וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת העברת הזכויות על בני יהודה לאלירן עובד

מי ששימש כבעלים בפועל ואף הוצג כך בהודעות המועדון, נפסל מהתפקיד על ידי ההתאחדות לכדורגל וכרגע הקבוצה רשומה על שם משה דמאיו. תגובת בני יהודה: "נלמד את ההחלטה, התקציב אושר בבקרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

הוועדה להעברת זכויות דחתה ברוב קולות את בקשת העברת זכויות הניהול של בני יהודה לאלירן עובד. במועדון הגיבו: "אנחנו נלמד את ההחלטה ונפעל בהתאם".

יש לציין כי עובד שימש כבעלים בפועל של הקבוצה בעונה האחרונה ואף הוצג בהודעות רשמיות כבעלי המועדון, מתוך ביטחון כי הקיץ יקבל גם תוקף רשמי למעמדו. כעת, הקבוצה רשומה על שם משה דמאיו, שלמעשה סיים את תפקידו המקצועי במועדון.

בהמשך הוציאה בני יהודה הודעת הבהרה: "תקציב המועדון לעונה המשחקים הקרובה אושר. יחד עם אישור התקציב - הועברו לבקרה התקציבית כל הסכומים הנדרשים ותקציב הקבוצה אושר על ידי הבקרה, עוד לפני החלטת הוועדה להעברת זכויות. הקבוצה תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית".

אלירן עובד. יוסי ציפקיס
אלירן עובד לצד ברק אברמוב ב-2017/יוסי ציפקיס

בהתאחדות הסבירו כי עומדות תביעות אזרחיות נגד עובד שלא צוינו על ידו ולא סופקו מסמכים לכך, כמו גם לגבי עברו. עובד צפוי לערער על כך לבית הדין העליון ונציגיו משוכנעים כי יאושר כבעלים.

חלה התיישנות על כל עבירה המשויכת לעובד מהעבר, ועם זה הוא ונציגיו הגיעו לוועדה, כאשר גם בהתאחדות מבינים זאת ומתמקדים אך ורק בתביעות עליהן לא דווח ולא הוצגו מסמכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully