וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם רשמית בהפועל תל אביב: "תמיד חלמתי לסגור מעגל"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 18:52

כפי שפורסם בוואלה ספורט, החלוץ הוותיק חזר לקדנציה שלישית באדום. פנה לאוהדים: "יודע שחלקכם כועסים, מעולם לא שמתי אף מועדון מעל הפועל תל אביב"

כל שערי סוף השבוע בפרמיירליג/ספורט1

בן שהר עבר היום (ראשון) בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב ולאחריהן חתם רשמית על חוזה לעונה הקרובה, אחרי שסיים את חוזהו במכבי פתח תקוה. כל הפרטים הכלכליים סוכמו בין הצדדים עוד לפני כן, כשגם מסאי דגו ערך עם השחקן שיחת תיאום ציפיות. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

לאחר החתימה כתב החלוץ בן ה-35, שגדל בהפועל תל אביב, חזר אליה ב-2010/11 לקמפיין ליגת האלופות עם 16 שערים, יצא שוב לאירופה ולפני שלוש שנים היה קרוב לחזור ואז חתם במכבי חיפה: "אני יודע שחלקכם כועסים. לפני שאגע בחזרה שלי, אגיד בקצרה שלא כל מה שפורסם זו האמת - וזה בלשון המעטה. במשא ומתן יש עליות ומורדות - ובזמנו ההחלטה שנראתה לי נכונה לאותה נקודת זמן היא לאו דווקא לחתום בהפועל, ממגוון סיבות (ולא - כסף לא היה השיקול. לא היה הבדל בין ההצעות הכספיות) על אף הרצון הגדול לחזור למועדון נעוריי. רצון שתמיד היה קיים! מעולם לא שמתי אף מועדון מעל הפועל תל אביב בטבלת החשיבות שלי - ולראיה, במספר פעמים בעבר שהייתה לי האפשרות לעבור ליריבה העירונית, החלטתי שלא לעשות זאת.

"אני מבין את האוהד שמתבונן מהצד, שלא נכח בשיחות בזמנו, לא בקיא בהתנהלות, קרא את הכותרות - וחש כעס כלפיי. גם אני גדלתי כהפועל וכל חיי הייתי הפועל. זו לא סיסמה, כולכם יודעים את זה. אז כן, אני מבין אתכם, אבל כאן כדי להגיד לכם שעובדתית, רוב המידע שהוצג הוא שגוי ועשה לי עוול גדול. לא אנקוב בשמות וארחיב מעבר לכך מפאת כבודם של המעורבים.

"כשהעונה נגמרה, הירידה של המועדון כאבה לי מאוד. הבטחתי לעצמי שאם אצליח לחזור שוב למועדון נעוריי, אשים את העבר מאחוריי ואתרכז רק בדבר שאני יודע לעשות הכי טוב. את המחויבות שלי אוכיח בדקות שבהן אהיה על כר הדשא - ולא בדיבורים.

"חווינו רגעים מדהימים ביחד, זכייה בגביע, ליגת האלופות. ימים יפים שאני בטוח שעוד יחזרו למועדון הענק שלנו. אני מתרגש עוד לפני שעליתי לאימון הראשון. תמיד חלמתי לסגור מעגל במקום שהוא כל כך יקר ללבי. תודה לכולם על התמיכה. זה הזמן לעבוד ולעמוד במשימה שברור לכולם מהי. יאללה הפועל!".

שחקן הפועל תל אביב בן שהר מניף את גביע המדינה. ברני ארדוב
בן שהר מניף את הגביע בקדנציה הקודמת במדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

האזינו: אופיר סער על החתמת בן שהר

במקביל, היום ייעשה ניסיון לקדם את המו"מ לצירופו של גוני נאור, שעדיין אין הסכמות לגבי חוזהו או האם יירכש או יושאל עם אופציית רכישה ממכבי חיפה, כאשר הירוקים מעדיפים מכירה.

אגב, אם נאור יושאל, להפועל ירושלים שמכרה אותו למכבי חיפה יש זכות ראשונים על השחקן, אבל נכון לסוף השבוע הם לא יעמדו בדרכו אם יבחר לעבור לחודורוב. האדומים רוצים לצרף גם מגן שמאלי ונבדקות מספר אופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully