וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסגירת מעגל? בן שהר עשוי לשוב להפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 16:23

החלוץ הוותיק מחזיק גם במספר הצעות מליגת העל. האדומים טרם קיבלו הצעות משביעות רצון על אלטמן, צ'יבוטה ולאיוס. וגם: נחשפו היריבות במחנה האימונים בפולין

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בימים האחרונים מתבצעים ניסיונות לשדך בין בן שהר להפועל תל אביב. החלוץ הוותיק, ששיחק במחלקת הנוער של האדומים, עזב בגיל צעיר ושב כדי להעפיל עם המועדון לשלב הבתים של ליגת האלופות, עשוי לשוב לקבוצת נעוריו בניסיון לסייע לה לחזור לליגה הבכירה. לשחקן גם מספר הצעות מליגת העל.

שהר, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-35, רשם בעונה שעברה 27 הופעות בכל המסגרות במדי מכבי פתח תקוה, ומצא את הרשת ארבע פעמים.

בהפועל תל אביב עושים מאמצים לצמצם התחייבויות לעונה הבאה והבהירו לשחקנים הבכירים כי מי שלא יישר קו לא יהיה בתכניות המקצועיות, כאשר השחקנים ונציגיהם בודקים אופציות.

שחקן מכבי פתח תקוה בן שהר. קובי אליהו
הפועל תל אביב בדרך לחיזוק מסקרן? שהר/קובי אליהו

בעומרי אלטמן ומאוויס צ'יבוטה ישנה התעניינות מקפריסין, הישאם לאיוס מעורר עניין בטורקיה ובמזרח, אך ההצעות עדיין רחוקות מלהשביע את רצון השחקנים או את המועדון. במקרה של השניים הראשונים, אלה ייאלצו לשלם פיצוי אם יעזבו.

ועוד בהפועל תל אביב: המועדון הודיע על זהות היריבות שתפגוש הקבוצה במחנה האימונים בפולין. הפועל תל אביב תצא למחנה אימון בין התאריכים 15-24/7, שיתקיים במלון "בונפציו" בעיירה קמפה שבפולין אשר מרוחקת כ-80 ק"מ מורשה. הפועל תל אביב כבר שהתה בעבר במלון במהלך מחנה האימונים בעונת 19/20.

המשחקים שייערכו במהלך המחנה:

17/7 נגד יגילוניה ביאליסטוק מילואים (פולין), שעת משחק: 18:00 שעון ישראל, 17:00 שעון פולין

20/7 נגד לך פוזנן מילואים (פולין), שעת משחק: 17:00 שעון ישראל, 16:00 שעון פולין

23/7 נגד זניץ' פרושקוב (פולין), שעת משחק: 18:00 שעון ישראל, 17:00 שעון פולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully