וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיבלה מסר מקורנו: "אחזור ברביעי לישראל"

13.8.2024 / 18:34

במועדון מקווים שהמגן הצרפתי אכן יעמוד במילתו וישוב ארצה תוך 24 שעות. הוא הבהיר כי בכל מקרה ברצונו לעזוב את הקבוצה, אך התבקש להגיע לישראל כדי לדון בעניין וצפוי לקבל הצעה לשדרוג החוזה

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

התפתחות נוספת בעניינו של פייר קורנו. לאחר הצהרת מכבי חיפה הבוקר (שלישי) על כך שהמגן "הודיע למועדון כי בשל המתיחות בישראל חזרתו מתעכבת", כעת התקבל ממנו מסר לפיו הוא יחזור מחר לישראל. בחיפה מקווים שקורנו אכן יעמוד במילתו וישוב תוך 24 שעות, אם כי הוא עדיין רוצה לעזוב. הוא התבקש להגיע כדי לדון בנושא פנים מול פנים, כאן בארץ.

בחיפה ינסו בין היתר להבין עם השחקן האם מדובר גם בעניין כספי, כשבמועדון צפויים להציע לו שדרוג בשכר. כזכור, בקיץ שעבר חתם קורנו על חוזה לשלוש שנים.

פייר קורנו, מכבי חיפה. ברני ארדוב
שדרוג כספי יעזור? פייר קורנו/ברני ארדוב

האזינו: שלמה וייס על סוגיית פייר קורנו

כבר בחודש אוקטובר 2023, עם פרוץ המלחמה, הצרפתי הביע רצון לעזוב יותר מכל הזרים האחרים של מכבי חיפה - בשל המצב הבטחוני. בעונה שעברה הוא עיכב את חזרתו לישראל כמה פעמים ורק לאחר מסע שכנועים ולחצים, נחת בארץ והשלים את העונה עם הירוקים.

אחת הסיבות העיקריות לרצון של קורנו לעזוב היא הלחץ של הוריו. גורמים שמעורים בפרטים, מספרים שהוריו של המגן השמאלי מאוד חוששים ומפעילים עליו לחץ גדול מאוד לעזוב. בעונה שעברה הוא אף סיפר שכדי להנמיך את החשש שלהם, הוא אמר להם שהוא נמצא בקפריסין וששם מתקיימים המשחקים. לאחרונה הלחץ של ההורים הולך וגובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully