וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד בבית: הסיבות לבקשה של פייר קורנו לעזוב את מכבי חיפה

13.8.2024 / 12:50

הלחץ של ההורים, הבדידות בצל החשש ממתקפת טילים וגם ההדחה המוקדמת מאירופה: הסיבות לבקשה של פייר קורנו לעזוב את מכבי חיפה ותכנית הגיבוי שהירוקים יצטרכו להוציא לפועל במהירות

תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה עסוקה בקיץ האחרון בלא מעט בעיות ונראה שהבוקר (שלישי) התעוררה סאגה נוספת אותה במועדון יצטרכו לפתור. במועדון ציפו מאוד לשובו לארץ של פייר קורנו, אבל המגן השמאלי הודיע שבשל המצב הוא לא חוזר וביקש מראשי המועדון לשחררו.

כבר בחודש אוקטובר 2023, עם פרוץ המלחמה, הצרפתי הביע רצון לעזוב יותר מכל הזרים האחרים של מכבי חיפה - בשל המצב הבטחוני. בעונה שעברה הוא עיכב את חזרתו לישראל כמה פעמים ורק לאחר מסע שכנועים ולחצים, נחת בארץ והשלים את העונה עם הירוקים.

אחת הסיבות העיקריות לרצון של קורנו לעזוב היא הלחץ של הוריו. גורמים שמעורים בפרטים, מספרים שהוריו של המגן השמאלי מאוד חוששים ומפעילים עליו לחץ גדול מאוד לעזוב. בעונה שעברה הוא אף סיפר שכדי להנמיך את החשש שלהם, הוא אמר להם שהוא נמצא בקפריסין וששם מתקיימים המשחקים. כעת הלחץ של ההורים הולך וגובר.

סיבה נוספת היא העובדה שהמגן מתגורר לבד. קורנו לא נשוי ובמרבית הזמן נמצא לבדו, כך שלמעשה אין עם מי לחלוק את המצב. לפי שחקנים בקבוצה הדבר מגביר את הלחץ שלו, בטח כשמתגבר החשש לאזעקות באמצע הלילה או מתקפת טילים רחבה על ישראל.

מעבר לסיבות הללו, שחקנים במכבי חיפה משוכנעים שגם להדחה מהמפעלים האירופים יש משקל בבקשה של קורנו לקבל שחרור.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
רצה לעזוב כבר בעונה שעברה. קורנו/דני מרון

במכבי חיפה יצטרכו לקבל החלטה האם הם נענים לבקשה של קורנו. במועדון נוטים להבהיר לצרפתי שהם מצפים ממנו לחזור, או לחילופין להביא הצעה כספית לרכישה על ידי קבוצה מחו"ל. במקביל, בצוות המקצועי התחילו לחפש זר בעמדת המגן השמאלי. ברק כבכר והצוות שלו הבהירו שאם קורנו לא יחזור, יהיה צורך למצוא זר אחר ואולי גם ישראלי דוגמת דני גרופר או חאתם עבד אלחמיד שהוזכרו על ידי חלק מהגורמים במועדון.

אם אחד מהישראלים הללו יגיע, זה יהיה על תקן מחליף. "גם בצוות מבינים שאם קורנו לא חוזר, חייבים זר שיהיה המגן הבכיר, אבל צריך גם גיבוי", אמרו במועדון, "נכון שיש גורמים במועדון שרוצים את דני או את חאתם, אבל צריך להגיד ביושר שיש גורמים בכירים מאוד שמתנגדים בתוקף למועמדות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully