וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה לשימיץ' לבחון אופציות בחו"ל, חזרת קורנו מתעכבת

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 13:25

הירוקים הודיעו כי הקרואטי לא ישוב ארצה בשלב זה ומחפש לעצמו קבוצה חדשה לעונה הקרובה, בצוות המקצועי ידרשו בלם חדש אם יעזוב. המגן טרם חזר בשל המתיחות בישראל, זאת בניגוד לסונדגרן שיצטרף לאימונים לקראת פתיחת הליגה בעוד כשבוע וחצי

תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

כשבוע וחצי נותר עד פתיחת עונת 2024/25, ומכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) שפייר קורנו עדיין לא שב לישראל, כפי שאמור היה. המגן "הודיע למועדון כי בשל המתיחות בישראל חזרתו מתעכבת", נכתב. כזכור, גם בעונה שעברה משפחתו של הצרפתי לחצה עליו מאוד וגם כעת מופעל עליו לחץ. במכבי חיפה הבהירו שהם מצפים ממנו לחזור מיידית, אך המגן מתעקש בשלב זה שלא לשוב ארצה.

גם לורנצו שימיץ' אמור היה לשוב מהחופשה - אולם בתיאום עם המועדון זה לא יקרה. הבלם "בוחן הצעות מחו"ל" ויישאר מחוץ לישראל עוד מספר ימים. גל אלברמן קיבל משימה למצוא לשימיץ' קבוצה מעבר לים, אם כי בצוות המקצועי דורשים שאם שימיץ' אכן יעזוב יגיע בלם אחר במקומו, שכן מלבד עבדולאי סק והקרואטי, אין בלמים עם רגל ימין בסגל של ברק בכר.

מי ששב לארץ ויצטרף לאימונים של סגנית האלופה לקראת פתיחת העונה הוא דניאל סונדגרן.

שחקן מכבי חיפה לורנזו שימיץ'. דני מרון
בקרוב במדים אחרים? שימיץ'/דני מרון

הירוקים רוצים לצרף עוד שני זרים - אחד בעמדת הכנף, ואחד שיכול לשחק גם באגף וגם כקשר התקפי. כזכור, במועדון עדיין לא ויתרו על אופציית מתיאס נהואל משלונסק ורוצלב. בצוות המקצועי מאוד רוצים לראות את הספרדי מצטרף, אבל במקביל נבחנות עוד אפשרויות להחתים שחקנים בעמדות ההתקפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully