וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנו חתם על חוזה חדש לשלוש שנים: "הפך מיידית לשחקן מפתח"

23.6.2023 / 11:05

במקביל להכרזה על החתמתו של איתמר ניצן, הודיעו הירוקים על הארכת החוזה של המגן עד 2026: "אמשיך לתת הכל על המגרש". אלברמן מרוצה: "מהשחקנים הבולטים בעונה ההיסטורית"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

יום עמוס במכבי חיפה. דקות ספורות אחרי ההכרזה על הצטרפותו של איתמר ניצן, הודיעה האלופה היום (שישי) על הארכת חוזהו של פייר קורנו. המגן השמאלי בן ה-26 חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

"אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה שלוש שנים נוספות עד 2026. נמשיך לתת הכל על המגרש, כשהצבא הירוק נמצא כמו תמיד מאחורינו, להצלחה גדולה. יאללה מכבי", אמר קורנו לאחר החתימה.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו בשלוש עונות נוספות של פייר קורנו. מהרגע שהצטרף, פייר הפך באופן מידי לשחקן מפתח בסגל הקבוצה והיה מהשחקנים הבולטים בעונה היסטורית עבור המועדון. מאחלים לפייר שימשיך להציג את יכולותיו הנפלאות על המגרש ועוד שנים מוצלחות מלאות בתארים והישגים בירוק. בהצלחה גדולה מכל הלב פייר".

שחקן מכבי חיפה פייר קורנו לצד גל אלברמן אחרי הארכת החוזה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
עוד מהלך חשוב. קורנו ואלברמן/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

קורנו הצטרף למכבי חיפה בקיץ שעבר והיה בורג חשוב בהעפלה של הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בשלב הבתים הוא רשם חמש הופעות, כולל בישול לעומר אצילי מול יובנטוס. בהמשך סייע לירוקים לזכות באליפות שלישית ברציפות. בסך הכל רשם קורנו העונה 43 הופעות ובישל 7 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully