וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים שהפועל תל אביב תהיה הקבוצה הגדולה והחזקה במדינה"

מואיז ספרא, בנו של בעלי הפועל תל אביב החדש, אדמונד ספרא, הציג את השאיפות שלהם ("פה בשביל להגיע לרמה של מכבי ת"א ומכבי חיפה"), החזון ("מחשבה לטווח ארוך, לא נשרוף כסף סתם") והעתיד הניהולי ("מרוצים מדגו, מנהל מקצועי זאת עדיפות עליונה")

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

הפועל תל אביב התחילה עידן חדש תחת הבעלות של אדמונד ספרא. הערב (ראשון) נציג הבעלים החדש, מואיז ספרא, עלה ברשת החברתית "X" לענות לשאלות האוהדים והתקשורת אחרי החתימה על העסקה ולקראת עתיד המועדון, וסיפק לא מעט תשובות מעניינות במיוחד.

"רוצה להודות לצוות שלי על מימוש העסקה ולדייויד מינצברג על שיתוף הפעולה בתהליך", פתח מואיז ספרא את דבריו. "תודה גם למאיר תושב שגרם לעסקה לקרות. אני רוצה לומר שהעסקה שהתרחשה אתמול אחרי חודשים של מו"מ היא חדשה לנו, כבעלי הקבוצה עדיין לא קיבלנו אף החלטה ניהולית. יש לנו מידע על החלטות המועדון עד כה הקיץ ואנחנו חושבים שנעשתה עבודה טובה. יש סגל חדש וכישרונות גדולים. אנחנו לא הבעלים שחשבתם שנהיה, אבל בהחלט הבעלים שהמועדון הזה צריך".

ספרא המשיך ואמר: "לא תהיה פה הכרזה על העברה ענקית כבר ביום הראשון שלנו כבעלים החדשים. לא נשרוף כסף סתם, נהפוך אותו עם הזמן למועדון גדול בחזרה. רוצים שהפועל תל אביב יהיה המועדון הגדול והחזק במדינה, זאת מחשבה לטווח ארוך. יש פה את קהל האוהדים הטוב בישראל. הדברים לא יקרו באמצעות כמה החתמות, זה יכול לקחת כמה שנים. אני מבקש שתהיו סבלניים. רצינו לוודא שהמועדון נקי מחובות כדי שהכסף שנשקיע יילך אך ורק לעתיד המועדון ולבנייה נכונה. עוד יהיו טעויות, אבל נלמד מהן ויחד אנחנו מאמינים שנגיע ליעדים שנציב לעצמנו".

אדמונד ספרא. Patrick McMullan, GettyImages
מאמינים שיכולים להיות המועדון הגדול בישראל. אדמונד ספרא/GettyImages, Patrick McMullan

על העסקה עצמה סיפר: "רצינו את זה הרבה מאוד זמן וזה לקח הרבה מאוד זמן. המועדון הזה עבר זמנים קשים בשנים האחרונות, והרגשנו שאפשר לתקן את זה, להיבנות מחדש בליגה הלאומית".

על ניהול המועדון אמר שאביו ינהל את זה, אבל הוסיף: "אני רק מייצג את אבא שלי כדי לייצר שקיפות בין המועדון לאוהדים והבעלים. אבא שלי ימנה את הצוות ויחליט בפועל מה קורה בהפועל תל אביב. אנחנו מתכננים להגיע בקרוב לישראל, עדיין לא ברור מתי בדיוק".

לגבי קשר עם עופר ינאי: "מכבדים מאוד מה שהוא עשה שם ומעריכים את העשייה שלו בכדורסל, אבל לא דיברנו איתו עדיין".

על ההשוואה למכבי תל אביב ומכבי חיפה: "אנחנו פה בשביל להגיע לרמה של שתיהן. זה לא יגיע מחר, לא שנה הבאה וגם לא תוך שנתיים. נצטרך המון אנרגיה וסבלנות בשביל זה במצב בו המועדון נמצא עכשיו".

עוד בוואלה

ספרא יעביר לתפעול שוטף העונה מעל 10 מיליון שקל

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, מסאי דגו. הפועל תל אביב, אתר רשמי
סומכים עליו. מסאי דגו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

לגבי ההחתמה של מסאי דגו בקיץ אמר: "זה לא השלב לדבר על החלטות ניהוליות. אנחנו אוהבים ומאמינים במסאי, התרגשנו לראות אותו מגיע בקיץ הקרוב. אנחנו מצפים לראות מה הוא יביא למועדון. רק הגענו לפה, אנחנו לא יודעים עוד מה נעשה, אבל אנחנו מסתכלים באופן אקטיבי בחיפוש אחרי מנהל מקצועי. יש פה משרות ניהוליות פתוחות שאנחנו מחפשים למלא, מנהל מקצועי זאת עדיפות עליונה".

בסיום, עלה גם אדמונד לומר מספר מילים: "תודה שהצטרפתם לשמוע על העתיד שלנו. אני מתייחס לזה מאוד ברצינות, אנחנו מאוד גאים להיות מחויבים למועדון הזה ולהצלחה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully