וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרא יעביר לתפעול שוטף העונה מעל 10 מיליון שקל

11.8.2024 / 6:15

הבעלים הנכנס של הפועל תל אביב יצטרך להפקיד סכום דומה גם כערבויות על מנת שהקבוצה תוכל להתחיל את העונה בצורה מסודרת. המטרה הבאה: מינוי מנהל ספורטיבי. בנו יעביר תדריך לאוהדים

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ההודעה הרשמית סוף סוף הגיעה: הפועל תל אביב עברה אתמול (שבת) רשמית לידיו של אדמונד ספרא. כעת יצטרך הבעלים החדש לטפל בסוגיות הדחופות במועדון - עמידה מול הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל ולאחר מכן להעביר את המועדון בבקרת התקציבים, שם נתקלה הקבוצה בבעיות עד כה ולא העבירה במשחקים את שחקני הרכש. לאחרונה חלק נרשמו כנבחנים, ואילו מסאי דגו נרשם כמאמן הנוער.

רק כדי לסבר את האוזן, גם לאחר שספרא הצליח במהלך המו"מ לחסוך לעצמו סכום לא מבוטל של חובות והתחייבויות, רק לצורך פעילות שוטפת של המועדון בעונה זאת הוא יצטרך להזרים מכיסו לפחות 10 מיליון שקל לצורך תשלומי משכורות, תפעול והתחייבויות. בנוסף, ספרא יצטרך להעמיד סכום דומה כערבויות לחובות עבר, כמו אלה של מס הכנסה וה-CAS, על אף שחלק מהתשלומים לגופים אלו יגיעו בעתיד מהבוררות שתתקיים בין דייויד מינצברג למאיר תושב.

אדמונד ספרא. Patrick McMullan, GettyImages
לא מעט סוגיות דחופות. ספרא/GettyImages, Patrick McMullan

בשלב ראשון, ספרא ירצה למנות בקרוב מנהל ספורטיבי שיכין תוכנית עבודה אחרי שילמד את המועדון. בנוסף, בתוכנית המקורית אמור היה להיות גם נציג לבעלים, אך יתכן שבנו של ספרא, מואיז, שמאוד מעורב בנעשה, יהיה זה שיעשה זאת. בנו בן ה-18 של הבעלים מארח היום "ספייס" בטוויטר עבור האוהדים על מנת להציג את תפיסת העולם שלהם ביחס לקבוצה. מעניין יהיה לראות את המעורבות של מואיז אל מול האנשים שיופקדו על הובלת המועדון בתחום הניהולי והמקצועי.

כפי שכבר צויין, ספרא יצטרך להעביר העונה לפחות 10 מיליון שקל לתפעול שוטף ולא מתכוון להפריז בחיזוק הקבוצה. בשלב זה יצורפו שני שחקנים נוספים משמעותיים לבקשת מסאי דגו: קשר אחורי (המועמדים הבולטים הם דן עזריה ועדן שמיר), ועוד שחקן התקפה, תפקיד אותו אמור לאייש בן שהר, שהמתין לאחרונה לסגירת העסקה. השניים הללו יצטרפו להחתמה נוצצת נוספת ברמת הליגה הלאומית, לירן רוטמן.

בנוגע ליוסי אבוקסיס, השבוע תתקיים איתו פגישה בניסיון להגיע להבנות על התרת חוזהו תמורת פיצוי, כאשר האדומים יציעו למאמן פיצוי של כ-60% משכרו. מנגד, אבוקסיס יקבל זאת מיידית ויתיר חוזה, כך שבכל קבוצה בה יחתום בהמשך העונה, הוא לא יהיה תלוי בהשלמת שכר מהאדומים. הצדדים מאמינים כי יגיעו לסיכום בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully