וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג, קרעת לכולנו את הלב: הריאיון שריגש את המדינה

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 13:49

אחרי ההפסד בשמינית הגמר בפריז, לוחמת הטקוואנדו מיררה בבכי וגררה תגובות רבות, כולל תמיכה ועידוד אך תהיות לגבי ההתפרקות

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אבישג סמברג שברה היום (רביעי) את הלב למדינה שלמה, ולאו דווקא בגלל ההפסד בשמינית הגמר במשחקים האולימפיים, אלא בגלל הריאיון שבסיומו - שבו מיררה בבכי בשידור חי בערוץ הספורט, ולא הצליחה להפסיק לבכות ולהשתלט על הדמעות.

אבישג סמברג, טאקוונדו, אולימפיאדת פריז 2024. Maja Hitij, GettyImages
הדמעות זרמו. סמברג התפרקה/GettyImages, Maja Hitij

הבכי של סמברג סחט גם תגובות רבות מהגולשים הישראלים ברשתות החברתיות, כשרבים לא יכלו שלא להתרגש מהעצב קורע הלב של הספורטאית שייצגה אותנו בצורה מעוררת כבוד בטוקיו עם זכייה במדליה אולימפית, ואילו היום אכזבה, בעיקר את עצמה, כשנכנעה ליריבתה הסעודית כבר בקרב הראשון שלה.

רוב התגובות פרגנו לישראלית וניסו לעודד אותה. "אבישג סמברג, את תותחית על, ואותנו לא איכזבת! אנחנו אוהבים אותך???", כתב לה אחד המגיבים.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

היו כאלה שתהו האם ההתפרקות הנפשית שלה שבאה לידי ביטוי בריאיון מסמלת חוסר יציבות מנטלית. "ראיון זיעה קורע לב של אבישג סמברג", כתב גולש אחר, "לדעתי משהו ממש חולה בספורט ההישגי שלנו אם ככה ספורטאית מגיבה לאחר ההפסד".

מנגד, היו רבים שתהו מדוע בכלל חובה היה לראיין אותה ברגעים קשים אלה. מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" עינב שיף צייץ: "לראיין את אבישג סמברג באמצע התקף בכי כי לפני עשר שניות נדפקה לה עבודה של שלוש שנים זה לא הישג ולא אינטרס ציבורי ולא כלום. הפטריוטים הדגולים של ערוץ הספורט יכלו גם להיות בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully