וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמברג לא הצליחה לעצור את הדמעות: "שונאת את עצמי, כואב לי הלב"

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 13:15

אחרי ההפסד ליריבתה הסעודית, שלא לחצה את ידה, לוחמת הטאקוונדו מודה: "קרעתי את התחת שלי כל החיים בשביל הרגע הזה ופשוט לא הצלחתי לתפקד כמו שאני יודעת. לא הצלחתי לייצג את המדינה כפי שמגיע לה"

אבישג סמברג מיררה בבכי היום (רביעי) אחרי ההפסד שלה כבר בקרב הראשון במשחקים האולימפיים. לוחמת הטאקוונדו, שהפתיעה בגדול באולימפיאדת טוקיו עם מדליית ארד, נכנעה בקרב הראשון שלה בשמינית הגמר נגד דוניה אבו טאלב הסעודית במשקל עד 49 ק"ג.

אומנם לסמברג יש סיכוי להעפיל לבית הניחומים, שבסיומו אפשר לזכות במדליה, אבל היא יודעת שהסיכויים לכך קלושים - כי בשביל זה הסעודית צריכה להעפיל עד לגמר. "לא חושבת שהסעודית תעבור את הקרב הבא", אמרה סמברג, כשהיא לא מצליחה לעצור את הדמעות.

אבישג סמברג (באדום) מול דוניה אבו טאלב הסעודית, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
איבדה את זה. סמברג/רויטרס
אבישג סמברג, טאקוונדו, אולימפיאדת פריז 2024. Maja Hitij, GettyImages
ריאיון קורע לב. סמברג/GettyImages, Maja Hitij

"אני ממש מאוכזבת מעצמי, זה לא המקום שהייתי אמורה להגיע אליו", אמרה סמברג בעודה ממררת בבכי קורע לב, "מבאס אותי לא רק בשביל עצמי אלא בשביל כל המדינה, ממש רציתי את זה. קרעתי את התחת שלי כל החיים בשביל הרגע הזה ופשוט לא הצלחתי לתפקד כמו שאני יודעת".

סמברג דווקא פתחה טוב, ועלתה ל-0:1. "לצערי לא היו מספיק רגעים טובים כאלה, אני יכולה הרבה יותר מזה, לצערי לא ראינו את זה היום, אבל אני יודעת שאני יכולה הרבה יותר טוב מזה.

"זה מאוד משמעותי בשבילי לייצג את המדינה, זה בין הדברים החשובים בחיים שלי, לא הצלחתי לייצג אותה כמו שרציתי וכמו שמגיע לה, המשפחה שלי יושבת פה ומבאס אותי לעמוד פה ככה, כואב לי הלב, באמת".

בסיום הקרב, יש לציין, הסעודית לא לחצה את היד של הישראלית ולא קדה לה קידה, בהתאם למסורת של הענף. כשסמברג נשאלה האם לעובדה שמדובר ביריבה סעודית יש משמעות ומגביר את העצב, ענתה "הרבה משמעות".

מבחינה מקצועית אמרה סמברג: "לא האמנתי מספיק בבעיטה הכי טובה שלי, פחדתי לחטוף, אני שונאת את עצמי על זה שלא האמנתי בבעיטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully