וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה מתחננת: "מאיימים על חיי, סימון ביילס תפסיקי את זה"

אחרי העקיצה של ביילס ל"חברתה" לשעבר, העימות בין המתעמלות הגיע לשיאי שפל. וגם: עוד חשש לזיהום בסן, ראש ממשלת רומניה מחרים את פריז בגלל ה"סקנדל"

סימון ביילס וחברותיה לנבחרת ארה"ב לאחר שזכו הערב במדליית הזהב האולימפית בתחרות הקבוצתית בהתעמלות בפריז 2024/רויטרס

המשחקים האולימפיים נמשכים בפריז וכבר קרבים לסופם, והסיפורים והדיווחים על הספורטאים ומה שמסביבם ממשיכים להסעיר את העולם. עדכונים שוטפים.

טימו בול, שחקן טניס שולחן גרמני, נפרד מפריז. רויטרס
אגדה. בול/רויטרס

10:20: טימו בול שיחק אתמול את משחקו האחרון בתחרות בינלאומית וסיים את קריירת טניס השולחן המפוארת שלו בת 30 השנים. המדליסט האולימפי ארבע פעמים נפרד מפריז לאחר שנבחרת גרמניה הובסה 3-0 על ידי שבדיה ברבע הגמר. בול, בן 43, באולימפיאדה השביעית שלו, ערך את הופעת הבכורה שלו באולימפיאדה בסידני בשנת 2000 הוא זכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל, שכלל את דירק נוביצקי הגדול שהגיע במיוחד על מנת להריע.

במשך יותר משני עשורים, הוא הצליח להישאר בין השחקנים המובילים בעולם. "אני מסוגל להיות עמיד נגד הכל, נגד השינויים שהיו לנו בעבר. אבל לבסוף, אתה מרגיש שהגוף שלך איטי ונעשה קשה יותר ויותר לשמור על הרמה כל כך גבוהה. אז אני חושב שזה היה נכון להיפרד", אמר בול, שמתכנן לבלות יותר זמן עם משפחתו בחייו שלאחר התחרות.

9:50: פארסה בפריז - איך הגיע צמד החותרים האומלל לאולימפיאדה? אחרי שהחותרים מארץ הקיווי הגיעו אחרונים בפער אדיר, הפארסה נחשפה: הם החלו להתאמן בענף רק לפני מספר חודשים, והעפילו למשחקים האולימפיים כי ניצחו תחרות קטנה, שכללה צמד זקנים מאוסטרליה. לידיעה המלאה

9:16: סוס מנצח: כך הפך תומאס מולר לשותף במדליית זהב אולימפית. לסיפור המלא

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מקיילה סקינר, סימון ביילס, נבחרת ההתעמלות של ארה"ב. GettyImages
בימים רחוקים. סקינר וביילס/GettyImages

8:40: העימות בין סימון ביילס למקיילה סקינר התלהט קצת יותר מדי, וסקינר טוענת: אני סופגת איומים על חיי. כזכור, אחרי הזכייה שלה במדליית הזהב בתחרות הקבוצתית בהתעמלות, סימון ביילס העלתה תמונה שלה מחזיקה בדגל ארה"ב, עם הכיתוב "חסרת כישרון, עצלנית. אלופה אולימפית". מהר מאוד התברר שביילס שלחה עקיצה לחברתה לשעבר לנבחרת, מקיילה סקינר, שבחודש שעבר ביקרה את נבחרת ההתעמלות האמריקאית וטענה שהן לא עובדות מספיק קשה. סקינר אמרה ש"מלבד לסימון, אני מרגישה העומק והכישרון בנבחרת הזאת הוא לא מה שהיה פעם... הרבה מהבנות לא עובדות קשה מספיק, אין להן מוסר עבודה".

סקינר, שהחליפה את ביילס בטוקיו אחרי הפרישה שלה, וזכתה במדליית כסף, כבר הבהירה שדבריה הוצאו מהקשר, ושרוב הביקורת שלה לא הייתה על הנבחרת הנוכחית. עם זאת, העקיצה של ביילס כנראה פגעה בה, וביילס העלתה לאינסטגרם שלה תמונה שבה היא מודיעה בגיחוך שסקינר - חסמה אותה באינסטגרם. בהמשך הגיעו גם עקיצות של ג'ורדן צ'ילס וסוניסה לי, שכנראה לא סולחות ל"חברתן" לשעבר. "שימו פה אגודל למטה אם סימון גמרה אתכם עכשיו", כתבה סוניסה לי בתגובה לפוסט של ביילס, ובהמשך מחקה.

כעת סקינר העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה ובו אמרה שהיא מקבלת "איומים על חייה" ומתמודדת עם "גל של שנאה, ופנתה לביילס: "סימון, אני מבקשת בצורה ישירה ופומבית, תשימי לזה סוף. בבקשה תבקשי מהעוקבים שלך שיפסיקו, היית אלופה גדולה והעלית מודעות לבעיות נפשיות, והרבה אנשים זקוקים לעזרה שלך כעת". כמו כן הבהירה שוב שדבריה לא הובנו: "אם סימון והנבחרת חושבות שאמרתי עליהן שהן עצלניות, זה שובר לי את הלב".

7:00: נזקי הזיהום מנהר הסן: בשוויץ מדווחים שהטריאתלט המקומי אדריאן בריפורד סובל מווירוס בקיבה אחרי שהשתתף בתחרות ושחה במימי הנהר בבירת צרפת. השוויצרים לא ממהרים להצהיר שאכן מדובר בזיהום בנהר שגרם לווירוס ("אי אפשר לדעת בוודאות"), אבל כידוע, סביב הנהר היו לא מעט חששות.

6:50: המתעמל קרלוס יולו, שניצח את ארטיום דולגופיאט, הפך לגיבור אגדי בפיליפינים, ואחד המענקים שקיבל: אוכל לכל החיים. לידיעה המלאה

רבקה אנדרדה ג'ורדן צ'יילס סימון ביילס. רויטרס
איפה הרומניות? צ'יילס חוגגת/רויטרס

6:40: ראש ממשלת רומניה מרסל צ'ולאקו הודיע שלא יגיע לטקס הסיום של האולימפיאדה בגלל "הסקנדל בגמר ההתעמלות", כדבריו, שבמהלכו הרומניות אנה ברבוסו וסברינה מאנקה ווינאה סיימו במקומות הרביעי והחמישי מאחורי ג'ורדן צ'יילס האמריקאית - שבהתחלה הייתה מקום שישי אבל אחרי ערעור השופטים העלו אותה למקום השלישי, מעל לרומניות.

"החלטתי לא להשתתף בטקס הסיום של אולימפיאדת פריז, לאחר השערוריה בגמר ההתעמלות, שבה הספורטאיות שלנו זכו ליחס לא מכובד לחלוטין", כתב צ'ולאקו בפוסט בפייסבוק, "לבטל מדליה שהושגה על ידי עבודה כנה על בסיס פנייה לשופטים, שאפילו המאמנים והמומחים הבכירים לא מבינים, זה לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת!

"העובדה שמאות מיליוני צופים מכל העולם היו, כמונו הרומנים, המומים מהסצנה הנוראית הזו, מראה שאיפשהו, במערכת של התחרות הזו, משהו לא בסדר. אני לא רוצה להתווכח עם אף אחד היום, אבל אני פשוט בוחר למחות במחווה שלי נגד עוול משווע כלפי נשים רומניות שהוכיחו במלואן את ערכן! סברינה ואנה מריה, אומה שלמה לצדכן, עבורנו העבודה והדמעות שלכן יקרות יותר מכל מדליה, לא משנה באיזו מתכת יקרה מדובר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully