וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס מנצח: כך הפך תומאס מולר לשותף במדליית זהב אולימפית

חלוץ באיירן מינכן הוא הבעלים של הסוס צ'קר, שהיה חלק מזכייה גרמנית בתחרות הקפיצות. הרוכב לא שכח להודות למולר

תקציר משחק הכנה: ברצלונה - ריאל מדריד 1:2/ספורט1

תומאס מולר כבר זכה כמעט בכל תואר אפשרי בכדורגל עם באיירן מינכן; 12 אליפויות גרמניה, 7 גביעים, פעמיים הניף את גביע ליגת האלופות ובין לבין הוסיף תארים יבשתיים ועולמיים נוספים. ב-2014 כיכב בנבחרת גרמניה כשהיא זכתה במונדיאל ולאחרונה פרש מהנבחרת אחרי 131 הופעות ו-45 שערים.

והחל מאתמול, למולר יש גם מדליית זהב אולימפית, בערך.

אתמול רוכב הסוסים כריסטיאן קוקוק סיים בצורת גרמנית בת 28 שנה כשזכה עם הסוס צ'קר במדליית זהב בתחרות הקפיצות. וצ'קר נמצא תחת בעלות חלקית של לא אחר מאשר חלוץ באיירן מינכן.


גרמניה היא אימפריה של ממש בתחרויות הרכיבה על סוסים, אבל בקפיצות היא מזמן לא ניצחה. אחרי שהבטיח את מדליית הזהב, קוקוק דיבר על ההתרגשות הגדולה והוסיף בין היתר: "אסור לשכוח את מדלין וינטר-שולץ ותומאס מולר, שיש להם חלק מאוד גדול בניצחון - כי הם הבעלים של צ'קר. הם נתנו לי את ההזדמנות להמשיך לרכב עליו ואני אסיר תודה".

רוכב הסוסים הגרמני כריסטיאן קוקוק, עם הסוס צ'קר, אחרי הזכייה במדליית זהב באולימפיאדת פריז 2024. Stefan Matzke - sampics, GettyImages
רוכב הסוסים הגרמני כריסטיאן קוקוק, עם הסוס צ'קר, אחרי הזכייה במדליית זהב באולימפיאדת פריז 2024/GettyImages, Stefan Matzke - sampics

מולר ואשתו ליזה, רוכבת סוסים בעצמה, ם הבעלים של חוות סוסים. לפני כשנתיים הם הואשמו בהתעללות בבעלי חיים. הכדורגלן פרסם פוסט ובו בישר על פציעה של אחד הסוסים האהובים עליהם: "לצערנו, יש לנו חדשות לא טובות. הסוס האהוב עלינו, ד'אייבי, נפצע ולא יהיה כשיר בחודשים הקרובים. הוא נפצע באזור הפרסה ויזדקק למנוחה מוחלטת, אבל הוא קשוח וזה יכול היה להיות גרוע יותר".

אלא שמסתבר שהפציעה לא הייתה טבעית וגם ספק אם נוגעת לפרסה של הסוס האהוב שזכה בתארים. לפי דיווחים שנפוצו באותה תקופה, הזוג מולר לוקח חלק פעיל בתעשיית ההרבעה ומוכר זרע קפוא של הסוסים האיכותיים בחווה תמורת 200 יורו וארגוני בעלי חיים ובראשם PETA, מארגוני הזכויות הוותיקים והמוכרים, החליטו לצאת למתקפה לאחר פציעת הסוס, בטענה שהוא נפצע בניסיון ההרבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully