וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יישאר רעב: ניצח את דולגופיאט וקיבל ראמן חינם לכל החיים

בפיליפינים הרעיפו מתנות על קרלוס יולו, שזכה בשתי מדליות זהב בפריז. בין היתר קיבל מענק של יותר מ-275 אלף דולר ודירה יוקרתית

ארטיום דולגופיאט אחרי הזכייה במדליית כסף בפריז 2024/יניב טוכמן

עבור אוהדי הספורט בישראל קרלוס יולו הוא האיש שהשאיר את ארטיום דולגופיאט עם מדליית כסף "בלבד" בתחרות בתרגיל הקרקע באולימפיאדת פריז 2024, אבל בפיליפינים הוא הפך השבוע לגיבור לאומי.

המתעמל בן ה-24 זכה בשתי מדליות זהב, כשאחרי תרגיל הקרקע, ניצח במפתיע גם בקפיצות. ממשלת הפיליפינים הכריזה שהוא יזכה במענק של 16 מיליון פסוס (כ-277 אלף דולר), אבל מעבר לכסף, המתנות פשוט לא מפסיקות לזרום.

חברת נדל"ן פילפינית פרסמה שהיא מעניקה ליולו דירת שלושה חדרי שינה חדשה, מאובזרת ומרוהטת לחלוטין, באחד האזורים היוקרתיים בעיר טאגיג.

בנוסף, ברשת מסעדות מקומית כל כך התרגשו, עד שהם פרסמו בפייסבוק: "ברכות למדליסט הזהב האולימפי שלנו, קרלוס יולו. כדי לחגוג את ההישג הענק, אנחנו גאים להעניק לך ראמן בחינם לכל החיים, וגם מק אנד צ'יז ועוף צלוי. ולא רק לך, אלא גם לבת הזוג הנפלאה שלך, קלואי אנג'לי".

המתעמל הפיליפיני קרלוס יולו, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
עד פריז הייתה לפיליפינים רק מדליית זהב אחת, עכשיו יש לה שלוש. יולו/רויטרס

המשלחות של הפיליפינים למשחקים האולימפיים היו רחוקות מלהתבלט לאורך השנים ולפני פריז הן זכו רק במדליית זהב אחת: בהרמת משקולות לנשים בטוקיו 2020. יולו זכה בשתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully