וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לאנסטסיה גורבנקו הוצע להגיע לאולם והיא ויתרה?

6.8.2024 / 11:26

גורם המעורה בפרטים טוען: איגוד השחייה הציע לגורבנקו הסעה לאולם השחייה כדי להיות שם ברזרבה, אבל היא ויתרה בטענה שאין מקרים שבהם שחיינים לא מתחרים בגמר

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

סיפור אנסטסיה גורבנקו ממשיך לעורר הדים ואחרי שהשחיינית הוציאה הבוקר (שלישי) הודעה מטעמה בה האשימה אחרים במה שקרה, טוענים הבוקר גורמים יודעי דבר המעורים בפרטים, כי איגוד השחייה הציע לגורבנקו הסעה לאולם השחייה כדי להיות שם ברזרבה, אבל היא ויתרה בטענה שאין מקרים שבהם שחיינים לא מתחרים בגמר.


יושבת ראש איגוד השחייה עדי ביכמן טענה כאן בוואלה ספורט שלשום כי במשך 30 שנה לא היה מקרה בו שחיין לא שחה בגמר ועל פי גורמים המצויים בפרטים, זה מה שגם חשבו גורבנקו ואנשי המקצוע המקיפים אותה.

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. הוועד האולימפי בישראל
תסכול גדול. גורבנקו/הוועד האולימפי בישראל

בסופו של דבר כידוע גורבנקו, במקום להיות באולם השחייה ולקוות שאולי יהיה לה המזל להתחרות בגלל פרישה של אחת השחייניות - מה שקרה בסופו של דבר - הייתה בארוחת ערב של איגוד השחייה לסיכום פריז 2024. היא קיבלה את ההודעה כי השחיינית אלה רמזי פרשה מהגמר רק כחצי שעה לפני המשחה. בעקבות זאת פספסה את האפשרות להתחרות בגמר היוקרתי, וגם פספסה מענק של עשרות אלפי שקלים מהוועד האולימפי.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית, פריז 2024. Quinn Rooney, GettyImages
"נמנעה ממני הזכות הגדולה לשחות בגמר אולימפי"/GettyImages, Quinn Rooney

כאמור, גורבנקו פספסה את גמר ה-200 מעורב מאחר שלא שהתה בבריכה למרות שהייתה רזרבה ראשונה למקרה שאחת השחייניות תפרוש - מה שאכן קרה עם אלה רמזי האוסטרלית.

יו"ר איגוד השחייה עדי ביכמן תחקרה את האירוע ובשיחה עם וואלה ספורט קבעה: "אני מבינה את ההחלטה של המאמנים לא לשלוח את אנסטסיה לבריכה כרזרבה, אבל בפעם הבאה לא יהיה מצב ששחיין רזרבי שלנו לא יהיה באולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully