וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "תמיר? לא יודע אם הייתה סאגה. זה ביזנס ומו"מ"

4.8.2024 / 18:58

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה התייחס להארכת החוזה של בנו במכבי ת"א, ולהצלחה הישראלית באולימפיאדת פריז: "עוקב שעה-שעה ומאוד שמח"

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה בכדורסל, דיוויד בלאט, מדבר עם התקשורת הישראלית בכפר האולימפי בפריז/יניב טוכמן, פריז

אחד הנציגים הישראלים במשחקים האולימפיים פריז 2024 לא מהווה חלק מהמשלחת הישראלית - זהו דיוויד בלאט, המשמש כיועץ מקצועי לנבחרת הכדורסל של קנדה. בלאט פגש היום (ראשון) את כלי התקשורת מישראל בכניסה לכפר האולימפי. "אני מאוד שמח מההופעה של הישראלים באולימפיאדה ועוקב יום-יום, שעה-שעה", אמר מאמן העבר על שש המדליות לספורטאים בכחול-לבן.

בלאט נרגש לקחת חלק באירוע הספורט הגדול בעולם: "למען האמת זו לא האולימפיאדה הראשונה שלי, אלא השלישית. פעמיים הייתי מאמן ראשי של נבחרת רוסיה, אבל להיות באולימפיאדה עם האתלטים וכל האירועים, זה מאוד כיף".

מאמן העבר בן ה-65 התייחס למשחקי רבע הגמר בטורניר הכדורסל, שלב אליו העפילה קנדה עם מאזן מושלם: "שמונה הגדולות שהגיעו לשלב הזה בהחלט ראויות, התחרות תהיה עוד יותר גדולה ואנחנו נתחיל מול הקבוצה הביתית - צרפת".

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה דייויד בלאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג. יניב טוכמן, פריז, מערכת וואלה
דיוויד בלאט עם ראשי הוועד האולימפי בישראל, היו"ר יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג/מערכת וואלה, יניב טוכמן, פריז

לסיום דיבר בלאט על החתימה של בנו תמיר על חוזה חדש של שנתיים במכבי תל אביב, כפי שפורסם בוואלה ספורט: "זה מרגש עוד יותר. לא יודע אם הייתה סאגה, זה ביזנס והיה משא ומתן. סוף טוב - הכל טוב. אני מאוד מאושר שהוא נשאר ואני מאמין שגם תמיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully