וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה סופי: תמיר בלאט חתם על חוזהו במכבי תל אביב

2.8.2024 / 12:37

אחרי סאגה רצופת עליות ומורדות, שנמשכה יותר מחודשיים - הרכז הישראלי ימשיך לשנתיים נוספות תמורת 1.4 מיליון דולר, כשבתום העונה הקרובה יוכל להשתחרר רק לקבוצת יורוליג בחו"ל תמורת פיצוי. ומה לגבי הזר השמיני בסגל?

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

תמה הסאגה המתמשכת של מכבי תל אביב בקיץ 2024. תמיר בלאט חתם לשנתיים נוספות, בשכר המוערך ב-1.4 מיליון דולר. לרכז הישראלי תהיה אופציית יציאה בתום העונה הקרובה תמורת פיצוי כספי - אך רק לקבוצות יורוליג זרות. או במילים אחרות: הוא לא יוכל להשתחרר להפועל תל אביב או להפועל ירושלים, גם אם יגיעו לגמר היורוקאפ ויעפילו למפעל הבכיר.

המגעים בין האלופה לשחקנה נמשכו יותר מחודשיים, מאז מימש את סעיף השחרור בחוזהו מאשתקד והפך למעשה לשחקן חופשי. לפני שלושה שבועות כבר נסגרו כל הפרטים, אבל ברגע האחרון התגלעו פערים ומחלוקות, וכעת הם נפתרו.

כדי להשלים את המשא ומתן ולהגיע לחתימה, נדרשו הצהובים להתערבותם האישית של הבעלים, ובראשם היו"ר שמעון מזרחי, שבמצבי שגרה אינם נוטלים חלק פעיל בשיחות עם שחקנים ובסגירת תנאי החוזים - אלא משאירים את הסמכות בידי המנהל המקצועי אבי אבן.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב מול תמיר בלאט. דני מרון
ממשיכים יחד. תמיר בלאט עם עודד קטש/דני מרון

בגיל 27 יחלוק בלאט את עמדת הרכז המוביל במכבי יחד עם רוקאס יוקובאיטיס, שהגיע מברצלונה. בכך למעשה הצליחו במועדון לשמור על כל הנכסים הישראלים שהיו ברשותם אשתקד: מלבד בלאט, גם רומן סורקין, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו האריכו את חוזיהם, וגם רפי מנקו צפוי להישאר. בימים הקרובים יתבהר מצבו של עומר מאייר, שמככב במדי נבחרת הנוער באליפות אירופה עד גיל 18.

הצעד הבא של הצהובים יהיה לנעול סופית את צירופו של דריל מייקון ג'וניור, בהתאם לבדיקות הרפואיות ולהתניות בחוזהו שנגזרות מהפציעה שעבר בברכו במהלך העונה החולפת. הקבוצה עדיין זקוקה לסמול פורוורד זר, וכבר גיששה בעניינו של דיישון פייר. ישנם קולות במועדון שקוראים לפתוח את האימונים עם שבעה זרים, ולא למהר להחתים שחקן בעמדה זו - אלא רק בהתאם לצורך שיתעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully