וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט אחרי החתימה במכבי ת"א: "שמח וגאה להמשיך"

4.8.2024 / 11:36

כפי שפורסם בוואלה: הרכז ימשיך עד 2026 במדים הצהובים, ישתכר 1.4 מיליון דולר ויוכל לעזוב רק לקבוצת יורוליג מחו"ל תמורת פיצוי. המאמן עודד קטש: "עשה קפיצת מדרגה, היה לו חלק משמעותי בעונה המיוחדת שעברנו"

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

ביום שישי האחרון פרסמנו בוואלה ספורט לראשונה על כך שהסאגה המתמשכת של מכבי תל אביב הגיעה לסיומה עם חתימתו של תמיר בלאט על חוזה חדש, שמבטיח את עתידו בקבוצה עד 2026. היום (ראשון) הצהובים אישרו זאת כאשר הודיעו רשמית על הארכת החוזה של הרכש, אחרי למעלה מחודשיים של שיחות וספקולציות שונות הנוגעות לעתידו של הישראלי.

"אני שמח וגאה להמשיך את דרכי בקבוצה", אמר תמיר בלאט לאתר הרשמי של המועדון. "תודה להנהלה, לצוות המקצועי וכמובן לאוהדים הנפלאים שלנו על התמיכה והאמון. מצפה להמשך הדרך ולעוד הרבה הצלחות משותפות. יאללה מכבי!".

"אני שמח מאוד שתמיר ממשיך איתנו", הוסיף המאמן עודד קטש. "מדובר בהמשכיות של שחקן בעל אופי חזק. הוא עשה עוד קפיצת מדרגה במשחק שלו והיה לו חלק משמעותי בעונה המיוחדת שעברנו. הוא יפתח את עונת היורוליג הרביעית שלו ואין לי ספק שהוא ימשיך להשתפר ולעזור לנו באתגרים שבדרך".

שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. דני מרון
נשאר צהוב לפחות לעוד שנתיים. תמיר בלאט/דני מרון

בלאט חתם לשנתיים בשכר המוערך בכ-1.4 מיליון דולר. לרכז תהיה אופציית יציאה בתום העונה הקרובה תמורת פיצוי כספי - אך רק לקבוצות יורוליג זרות. או במילים אחרות: הוא לא יוכל להשתחרר להפועל תל אביב או להפועל ירושלים, גם אם יגיעו לגמר היורוקאפ ויעפילו למפעל הבכיר.

בגיל 27 יחלוק בלאט את עמדת הרכז המוביל במכבי יחד עם רוקאס יוקובאיטיס, שהגיע מברצלונה. בכך למעשה הצליחו במועדון לשמור על כל הנכסים הישראלים שהיו ברשותם אשתקד: מלבד בלאט, גם רומן סורקין, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו האריכו את חוזיהם, וגם רפי מנקו צפוי להישאר. בימים הקרובים יתבהר מצבו של עומר מאייר, שמככב במדי נבחרת הנוער באליפות אירופה עד גיל 18.

הצעד הבא של הצהובים יהיה לנעול סופית את צירופו של דריל מייקון ג'וניור, בהתאם לבדיקות הרפואיות ולהתניות בחוזהו שנגזרות מהפציעה שעבר בברכו במהלך העונה החולפת. הקבוצה עדיין זקוקה לסמול פורוורד זר, וכבר גיששה בעניינו של דיישון פייר. ישנם קולות במועדון שקוראים לפתוח את האימונים עם שבעה זרים, ולא למהר להחתים שחקן בעמדה זו - אלא רק בהתאם לצורך שיתעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully