וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרשקו: "היו כאלה שחשבו שצריך לזרוק לפח את רז וענבר"

2.8.2024 / 19:06

מאמן נבחרת הנשים בג'ודו התגאה בשתי מדליסטיות הכסף: "הן האמינו בעצמן". על עתידו: "אני 200 יום בשנה בחו"ל, צריך לחשוב כרגע"

משפחתה של רז הרשקו לאחר ההפסד בגמר האולימפי/שלומי גבאי

שני הרשקו הוביל שתי ספורטאיות להשגת מדליות כסף בפריז 2024. אחרי הגמר והסגנות של ענבר לניר בקטגוריית משקל עד 78 ק"ג בג'ודו הנשי, המאמן הלאומי עמד הערב (שישי) בצד המזרן בשאן דה מארס כאשר אחייניתו רז הרשקו העפילה לגמר וזכתה במדליית הכסף בקטגוריית המשקל הפתוח. הרשקו ידריך מחר גם את הנבחרת הקבוצתית שתנסה להדהים ולשחזר את המדליה מטוקיו, אבל עוד קודם לכן התפנה לסכם את התחרויות האישיות.

"היו כאלה שחשבו שצריך לזרוק לפח את רז וענבר", הזכיר הרשקו. "אבל הן האמינו בעצמן, אני האמנתי בהן, פונטי נתן לי גב ואני שמח שהגענו לרגע הזה. לגביי? אני מאוד עייף כרגע. עברנו שנתיים מתישות בהכנה לפריז. אני רוצה לחשוב על עתידי. יש לי כוח להמשיך לקמפיין נוסף, אבל אני 200 יום בשנה בחו"ל עם הנבחרת וצריך לחשוב כרגע עם עצמי".

על האושר שהביאו למדינה אמר: "מדינת ישראל היא מעל הכול. אני לא מקבל אנשים שעוזבים את הארץ או מוציאים את הנכסים שלהם מהארץ. ההורים שלי זכרונם לברכה הם ניצולי שואה. אבי בא ממשפחה ענייה ועלה כיתום לארץ. הזהות והחיבור למדינה הם נר לרגליי. בוודאי שרציתי כאן את ההמנון באולם ורציתי לסיים פעמיים בניצחון, גם אתמול וגם היום. אבל על מה אני מתלונן? נבחרת הנשים של צרפת לא הגיעה כאן פעם אחת לגמר".

רז הרשקו ג'ודאית ישראלית עם מאמנה שני הרשקו, פריז 2024. רויטרס
לא ימשיך ללוס אנג'לס? שני הרשקו עם רז הרשקו/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

אשתו של שני הרשקו צפתה בשידור בישראל ואמרה בסיום: "פרץ של רגשות מטורף, אנחנו מאושרים וגאים, הכול ביחד. מחכים בעיקר לדבר איתם ולספר כמה אנחנו גאים בהם. רז נחושה ומרגשת, היא חדורת מטרה ועשתה את זה. פשוט עשתה את זה. אני גאה בך, רז, פשוט גאה".

הבת הוסיפה: "אני מעריכה וגאה באבא מאוד, אני מעריצה אותו ואת רז. זה היה שווה הכול. אושר ענק. תהיה קבלת פנים מטורפת, אנחנו צריכים להתארגן". הבן: "אנחנו מאוד גאים בו, מחכים לדבר איתו. כל הכבוד, הם עשו היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully