וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג: "רז הרשקו השראה, כולנו גאים בך"

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 18:55

המשלחת הישראלית ציינה מדליה שלישית בפריז. נשיא המדינה הוסיף: "הישג ענק, כבוד גדול". שר הספורט מיקי זוהר: "את גאווה ישראלית, כל עם ישראל התרגש ממך"

משפחתה של רז הרשקו לאחר ההפסד בגמר האולימפי/שלומי גבאי

רז הרשקו המופלאה המשיכה את 24 השעות המופלאות של הג'ודו הישראלי, כשחגגה מדליה ישראלית שלישית בפריז. הג'ודאית הנהדרת הגיעה עד הגמר האולימפי, לפני שהפסידה בגמר לביאטריס סוזה הברזילאית - ובכך נחתם לו מסע קסום.

"רז הרשקו, את השראה - כולנו גאים בך!" צייץ נשיא המדינה יצחק הרצוג. "הישג ענק לג'ודו הישראלי - שלוש מדליות במשחקים האולימפיים בפריז. כבוד גדול לרז הג'ודוקא המצוינת ולשני הרשקו המאמן האגדי. יישר כוח!"

רז הרשקו ג'ודאית ישראלית לאחר הבטחת מדליה, פריז 2024. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
ספורטאית מופלאה. הרשקו/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך את הרשקו בשיחה טלפונית: "על זה נאמר, עבודה קשה משתלמת. אני יודע כמה השקעת וכמה את עובדת קשה, את עם המאמן האגדי שלך. הבאת יופי של הישג ובכלל כל נבחרת הג'ודו. זה הזמן לברך את כל איגוד הג'ודו וכל הנבחרת, אתם עושים עבודה גדולה ואת בכלל עשית דבר ענק. את גאווה ישראלית, כל עם ישראל התרגש ממך".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הוסיף: "גאווה ישראלית. רז היקרה, רגע לפני השבת ריגשת מדינה שלמה וסיפקת לכולנו גאווה עצומה, כל הכבוד אלופה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully