וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה קטלו את מכבי: "אף שחקן לא ברמה, זהבי לא היה קיים"

כוכב העבר הרומני ביקר את סטיאווה בוקרשט על היכולת מול מכבי ת"א: "אם היו לוחצים מהפתיחה, היו מנצחים בקלות. עכשיו אי אפשר לדעת מה יהיה בגומלין"

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ברומניה לא התרשמו כל כך מהיכולת של מכבי תל אביב אתמול (שלישי) במשחק בבוקרשט, שהסתיים ב-1:1 בסיום המפגש בין האלופה הישראלית לאלופת רומניה. הבעלים של סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי אמר ש"מכבי לא מסוגלת, רק בזבזה זמן", ואילו הפרשן הרומני ושחקן העבר בסארב פנדורו לא מבין למה הקבוצה הרומנית חששה בהתחלה.

טייריס אסנטה מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מרגישים שיכלו להוציא יותר. הרומנים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"במחצית הראשונה שחקני סטיאווה לא רצו לעשות כלום, לא הבנתי את זה", אמר הפרשן, שבעבר שיחק בסטיאווה ולאחר מכן בנבחרת הרומנית ובבנפיקה ובפורטו, "רק במחצית השנייה הם התחילו ללחוץ עליהם והיו להם הזדמנויות. מיקולסקו נגח מסוכן, עוד שתי בעיטות מסוכנות, כמה פעמים שבאלוצה פספס.

"אם הם היו לוחצים על מכבי כבר מהדקה הראשונה, הם היו מנצחים. עכשיו, אתה לא יודע למה לצפות בגומלין. סטיאווה יכלה לתקוף כבר מההתחלה. השחקנים של מכבי היו עם הכדור ברגליים, השחקנים המשיכו לעשות סימנים, הם גם לא ידעו מה הם רוצים לעשות.

"אף שחקן של מכבי אינו ברמה הגבוהה ביותר. לערן זהבי הייתה הזדמנות בהתחלה, אחר כך גם הוא לא היה קיים.

"נראה לי שלסטיאווה יש את אותה בעיה כמו בשנה שעברה. האגף השמאלי הרבה יותר חזק מהימני", אמר בסאראב וסיכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
ערן זהבי מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צריכים להשתפר לקראת הגומלין. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אלכסנדרו באלוצה אמר בסיום: "שלטנו במשחק, היו לנו הרבה הזדמנויות, לצערי החמצנו את השער, גם אני החמצתי. אני חושב שיכולנו לגמור את זה כבר הערב, אבל זה כדורגל. חשוב לעמוד בקצב, כמו שעשינו הערב. שיחקנו משחק הרבה יותר טוב מהם, וזה אמור לתת לנו ביטחון.

"אנחנו צריכים יותר מיקוד, יותר אומץ ואני חושב שאנחנו יכולים להעפיל בלי בעיות. היה חסר לנו ריכוז ב-30 המטרים האחרונים, זה היה משחק שהיה נעים לעין ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. יהיו סיכויים שווים, ויש להם קבוצה די טובה, הם תמיד מנסים לשחק, לבנות. אני חושב שהמשחק שלהם נותן לנו יתרון, הצלחנו לחסום אותם, סגרנו טוב את המרחבים, הם לא הצליחו ללכת קדימה, לא היו להם בכלל הזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully