וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקאלי טוען ש"מכבי ת"א לא מסוגלת לנצח אותנו", והדיח שחקן בסיום

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 23:19

הבעלים של סטיאווה בוקרשט מאמין ש"אנחנו הרבה יותר טובים" מהאלופה הישראלית, והבהיר שהחלוץ הפותח ש/לו מודח מההרכב: "אם הוא לא מוריד 3 ק"ג, יש לו בעיה איתי"

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ג'יג'י בקאלי, הבעלים של בטיאווה בוקרשט, לא התרשם ממכבי תל אביב אחרי ה-1:! של קבוצתו הערב (שלישי) ברומניה במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, וטוען: "אנחנו הרבה יותר טובים, מכבי בזבזה זמן, הם לא יכולים לנצח אותנו".

"הייתי מרוצה מהקבוצה", אמר בקאלי בסיום, "הייתה לנו קבוצה ששיחקה קרוב ל-100%. כולם אמרו שאין לנו סיכוי, אבל מכבי בזבזה זמן. היו לנו עוד 3 הזדמנויות לכבוש, הם כבשו שער בגלל הטעות שלנו. מבחינת איכות, אנחנו הרבה מעליהם. אנחנו פייבוריטים, הם יכולים להדיח אותנו רק אם אלוהים נגדנו. הם לא מסוגלים לנצח אותנו. הוצאנו אותם מהקצב, ראינו אותם מושכים זמן. התעלינו עליהם".

וכמו תמיד אצל בקאלי, הבעלים השנוי במחלוקת עלה לכותרות עם עוד החלטה קפריזית, כאשר הצהיר ששחקן הקבוצה ​​שדניאל פופה כבר לא יהיה בהרכב הפותח בהתקפה. ההצהרה הגיעה מיד לאחר המשחק, כשהבעלים מבהיר: פופה צריך לרדת במשקל.

אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בקאלי אופטימי. סטיאווה מול מכבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב
נשיא סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי. VI-Images, GettyImages
לא התרשם ממכבי. בקאלי/GettyImages, VI-Images

פופה הוחלף במחצית על ידי דויד מיקולסקו. בקאלי הודיע ​​כי מיקולסקו יהיה זה שיפתח במרכז ההתקפה מעכשיו. "אם הוא לא מוריד 3 ק"ג, לפופה יש בעיות גדולות איתי", אמר בקאלי, "יש הבדל גדול בין מיקולסקו לעומת פופה, מיקולסקו שכנע אותי והוא ישחק כפותח. אני לא אומר שפופה לא ברמה שלנו, אבל הוא לא ברמה של המשחקים האלה.

"הוא צריך לרדת עוד 3 ק"ג. אם הוא לא יורד במשקל, יש לו בעיות גדולות איתי. הוא לא החזיק בכדור בכלל, הוא לא ניצח בדו-קרב. היה הבדל גדול בין מיקולסקו לפופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully