וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים לרביעי: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 עם סטיאווה בוקרשט

הרומנים היו עדיפים על הצהובים שהצליחו דווקא לעלות ליתרון משער של דן ביטון (71), אבל דאווה (75) השווה והעביר את ההכרעה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות לרביעי הבא בבודפשט

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב החלה הערב (שלישי) במסע שלה אל עבר חלום שלב הבתים בליגת האלופות כשהתארחה ברומניה אצל סטיאווה בוקרשט בסיבוב השני של מוקדמות המפעל, ועל אף יכולת לא מרשימה במיוחד, האלופה הישראלית סחטה 1:1 חשוב לקראת הגומלין בשבוע הבא (רביעי, 21:00, ספורט1).

עוד לפני שריקת הפתיחה, הבשורה המרכזית הגיעה מכיוונו של מילסון שיצא מהסגל רגע לפני המשחק עם הצעה משודרגת מהכוכב האדום בלגרד. הצהובים דווקא פתחו טוב ברומניה עם לחץ גבוה שהניב את ההזדמנות הראשונה מרגלי ערן זהבי, שהשתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה בדקה השמינית, אבל פספס את המסגרת. מספר דקות לאחר מכן, האלופה הרומנית השתלטה על המשחק. אלכסנדרו באלוצה ודניאל פופה ניסו לאיים על השער של רועי משפתי שעמד היטב במבחנים נגדו, ובמגננה טובה, שתי הקבוצות ירדו ללא שערים להפסקה.

המחצית השנייה המשיכה את המגמה עם הלחץ הרומני, כששוער האלופה הישראלית סיפק צמד הצלות תוך דקה (58 ו-59) מול הנגיחות של דייויד מיקולסקו ואדריאן שוט. ז'ארקו לאזטיץ' העלה את מתן חוזז ודן ביטון מהספסל בדקה ה-66, וביטון החזיר למאמנו תוך חמש דקות. הנרי אדו הגיע לאחד על אחד מול סטפן טרנובאנו שהציל את סטיאווה מספיגה, אבל על הכדור החוזר היה ביטון שבנגיעה הראשונה שלו הבקיע מקרוב את היתרון היקר. זה החזיק ארבע דקות בלבד עבור מכבי, עד שכדור חופשי של דריוס אולארו מצא את הראש של ז'ויסקים דאווה שנגח את השוויון. בתוספת הזמן הייתה הזדמנות ענקית לאלכסנדרו מוסי לקבוע מהפך, אבל המחליף החמיץ מקרוב וחתם ערב מאכזב עבור הרומנים, ומעודד, לפחות בגזרת התוצאה, עבור הצהובים.

תמונה קבוצתית מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המסע האירופי התחיל בתיקו. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הרכבים

מכבי תל אביב: רועי משפתי, עידן נחמיאס, טייריס אסנטה (סייד אבו פרחי, 81), רז שלמה, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, אבישי כהן (מתן חוזז, 66), הנרי אדו (מתן בלטקסה, 74), ערן זהבי (דן ביטון, 66).

סטיאווה בוקרשט: סטפן טרנובאנו, ולנטין קרצו, ז'ויסקים דאווה, סיאבונגה אנגזאנה, ריסטו ראדונוביץ', מיחאי ליכסנדרו (באבה אלחאסן, 46), אדריאן שוט (מלקולם אדג'ומה, 64), מריוס שטפנסקו (וויליאם באטן, 85), דריוס אולארו, אלכסנדרו באלוצה (אלכסנדרו מוסי, 85), דניאל פופה (דייויד מיקולסקו, 46).

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 5: הרומנים נותנים לצהובים להניע כדור כמעט באין מפריע בדקות הראשונות, אך עדיין ללא איום אל עבר השער של טרנובאנו.

דקה 8: פעולה אישית טובה של זהבי שחתך לאמצע מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה וחלפה ליד הקורה הרומנית.

דקה 16: התקפת מעבר מהירה של סטיאווה כשבאלוצה פרץ מאגף שמאל לאמצע, השתחרר משמירה של שלמה, אבל בעט כדור לאמצע השער ומשפתי קלט בקלות.

דור פרץ מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
התחילו טוב, עברו למגננה. דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דקה 24: מסירת רוחב מסוכנת מצד שמאל מצאה את פופה בכניסה לרחבת החמש. החלוץ של סטיאווה גלש קדימה ומצא רק את הרשת החיצונית של משפתי.

דקה 44: הרומנים באו בטענות לזהבי אחרי פגיעה של ואן אובריים בשחקן סטיאווה, אך הקפטן לא שם לב לכך, המשיך במהלך ובעט כדור שעלה מעל המסגרת.

דקה 45: מחצית ללא שערים ברומניה - מכבי תל אביב פתחה טוב יותר, אך הלכה לאחור עם הזמן וראתה את אסנטה, אדו ונחמיאס צוברים כרטיס צהוב.

טייריס אסנטה מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ללא הרבה מצבים. טייריס אסנטה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דקה 48: פעולה טובה של אדו ששלח קדימה את דוידזאדה והמגן השמאלי הרים לכיוון הצד השני של הרחבה הרומנית, שם המתין אבישי כהן. המגן הימני לא פגש טוב את הכדור ובעט רע החוצה.

דקה 51: ניסיון מעניין של באלוצה אחרי חילופי מסירות של המארחת, אבל שחקן האלופה הרומנית בעט כדור למרכז השער שמשפתי לא התקשה לתפוס.

דקה 58: הרמה מצד ימין מצאה את הראש של מיקולסקו שנגח טוב, משפתי התעופף והדף נהדר לקרן.

ערן זהבי מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מספיק טובים עד כה. ערן זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דקה 59: הלחץ הרומני המשיך עם עוד נגיחה, הפעם של שוט, ששוב סחט הצלה גדולה מהשוער של האלופה הישראלית.

דקה 68: שוב זה באלוצה עם הפריצה מאגף שמאל, פעם נוספת הוא בעט לא מספיק טוב ופספס את המסגרת של משפתי.

דקה 71: גול! 0:1 למכבי תל אביב! בניגוד מוחלט למתרחש על הדשא, האלופה הישראלית עלתה ליתרון. אדו הגיע לאחד על אחד מול טרנובאנו שהציל את סטיאווה מספיגה, אבל אל הכדור החוזר הגיע ראשון דן ביטון, שבנגיעה הראשונה שלו אחרי שעלה מהספסל, כבש מקרוב עבור האלופה הישראלית.

דן ביטון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יתרון שלא החזיק זמן רב. דן ביטון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דקה 75: גול! סטיאווה השוותה ל-1:1! כדור חופשי של אולארו מצא את הראש של דאווה שהתרומם מעל ההגנה הצהובה ונגח לפינה הרחוקה את השער היקר עבור הרומנים.

דקה 77: כמעט המהפך הרומני - מתפרצת מצד שמאל הסתיימה במסירת רוחב לכיוון מרכז הרחבה, אבל אדג'ומה בעט רע ופספס את המסגרת של משפתי.

דקה 90+6: איזו החמצה של מוסי - השחקן שעלה מהספסל נהנה מהרמה נפלאה של אולארו, אך הצליח אכישהו להחמיץ מקרוב מול משפתי כששלח את הכדור מחוץ למסגרת.

יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תוצאה לא רעה לצהובים. ואן אובריים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דקה 90+8: עוד ניסיון של הרומנים, הפעם זה היה מיקולסקו שבעט כדור שטוח מתוך הרחבה שמשפתי לא התקשה לתפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully