וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המלוכה בירך, אלקראס צהל: "נצטרך לחגוג, לא?"

חגיגות גדולות בספרד: "שוב מלכי אירופה". משפחת המלוכה: "התוצאה עושה צדק". אלוף ווימבלדון התגאה: "אלופים, אלופים, אלופים!. ריאל בירכה את כל הנבחרת, ברצלונה רק את נציגיה

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

הנבחרת הכי טובה של יורו 2024 היא בסופו של דבר גם אלופת אירופה. ספרד המרשימה הפכה הערב (ראשון) לשיאנית הזכיות הבלעדית של היבשת אחרי שניצחה 1:2 את אנגליה בגמר בברלין והניפה את גביע אירופה לאומות בפעם הרביעית בהיסטוריה. זה היה הגמר החמישי של לה רוחה, והראשון מאז הזכייה הקודמת ב-2012, והיא הוכתרה בזכות שער ניצחון של המחליף מיקל אויארסבאל ארבע דקות לסיום. לאמין ימאל בישל לניקו וויליאמס בדקה ה-47 וקול פאלמר רק השווה זמנית בדקה ה-73, אך לא מנע מאנגליה לסיים עוד גמר בדמעות.

ב"אס" התגאו: "שוב מלכי אירופה". ב"מארקה" קראה הכותרת הראשית: "הרביעית כאן".

איקר קסיאס, הקפטן בזכיות הקודמות של ספרד, צייץ: "כל הכבוד לנבחרת הצהדרת הזו. שלום, זו ספרד! אלופת אירופה! אתם דוגמה מצוינת לכולם! תיהנו מההצלחה הזו!".

עוד בנושא

ריאל מדריד בירכה את כל הנבחרת

ברצלונה הסתפקה בנציגיה בלבד

קרלוס אלקראס, שזכה מוקדם יותר בטורניר ווימבלדון, צייץ עם שריקת הסיום: "אלופים, אלופים, אלופים! כמה אתם גדולים! איזו תצוגה באליפות אירופה". לאחר מכן הוסיף: "נצטרך לחגוג, לא?".

משפחת המלוכה בירכה: "אלופת אירופה! היית הטובה ביותר, גרמת לנו ליהנות מכל משחק וכל ספרד גאה בך. מזל טוב, התוצאה הזו עושה צדק עם מה שראינו על המגרש לאורך כל הדרך".

הנשיא פדרו סאנצ'ס: "גאוות שחקנים, גאוות הצוות, גאוות הארץ. תודה לנבחרת על היורו ועל ההיסטוריה. גרמתם לכל ספרד לרטוט עם התצוגה שלכם. מזל טוב, אלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully