וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו באנגליה הודו: "טוב עבור הכדורגל שספרד זכתה"

הפרשנים בממלכה כאבו את ההפסד, אך הסבירו: "זה ניצחון לכדורגל ההתקפי. ספרד שיחקה יפהפה ואנגליה לא. לא קל לראות אותה"

תקציר ניצחונה של ספרד 1:2 על אנגליה בגמר יורו 2024/ספורט1

אנגליה כולה היתה משוכנעת שזה חוזר הביתה, לראשונה מאז 1966 - ושוב זה לא קרה. במקום זאת, נבחרת שלושת האריות נכנסה לספרי ההיסטוריה מהצד הלא נכון - כנבחרת היחידה אי פעם שמפסידה פעמיים ברציפות בגמר היורו.

על אף האכזבה העצומה, גם הפרשנים האנגלים נאלצו להודות שנעשה צדק בטורניר הזה. "זה הפסד קשה עבור אנגליה, אבל במובן מסוים זה ניצחון לכדורגל ההתקפי", חרץ גארי ליניקר. "טוב עבור הכדורגל שספרד ניצחה את הטורניר הזה", אמר שחקן העבר כריס סאטון, "ספרד שיחקה משחק יפהפה ואנגליה לא".

גארי נוויל המתוסכל הוסיף: "ספרד היתה פשוט פנטסטית, הנבחרת הטובה בטורניר. זה כל כך כואב לאוהדי אנגליה, כי זה מרגיש כמו אותו סיפור בכל פעם - אנחנו אף פעם לא מצליחים לעשות את זה. זה לא הגיע לנו הערב או בטורניר הזה".

"הנבחרת הטובה יותר היום ובכל הטורניר ניצחה", סיכם שחקן העבר האירי רוי קין. "המאזן של ספרד בשנה האחרונה היה פנטסטי ויש לה שילוב נפלא של התקפות מתפרצות, קצב, צעירים ו-ותיקים".

שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים אחרי ההפסד בגמר יורו 2024. GettyImages
בסופו של דבר הוכתרה אלופה ראויה. אנגליה שבורה/GettyImages

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

מאט אפסון אמר: "לא היה קל לראות את אנגליה הזו, אין לה סגנון או תכנית ברורים. גארת' קיבל הרבה החלטות נכונות, אבל כשמשווים את זה לספרד - זה שמים וארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully