וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו נבחרת מחורבנת אנגליה. כל כך עלובה, זה לא ייאמן"

רפאל ואן דר וארט, קשר נבחרת הולנד לשעבר המשמש כיום כפרשן: "הם משחקים כל כך לאט, זה ממש מעצבן. יכולנו להשיג הרבה יותר"

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

דיכאון בהולנד לאחר ההפסד אמש (רביעי) 2:1 לאנגליה בתוספת הזמן של חצי גמר יורו 2024. הכתומים חלמו על גמר ראשון מאז הזכייה ב-1988 והיו בדרך להארכה, אבל אז אולי ווטקינס הכריע ושלח את אנגליה לגמר מול ספרד בברלין (ראשון, 22:00, ספורט1).

רפאל ואן דר וארט, שהגיע עם הולנד לגמר מונדיאל 2010 ורשם 109 הופעות בנבחרת, כעס לאחר המשחק בכובעו כפרשן, ולא על הפנדל השנוי במחלוקת או על היכולת של החבורה בכתום, אלא על היריבה. "איזו נבחרת מחורבנת אנגליה", תקף. "הם כל כך עצבנו אותי, משחקים כל כך לאט. הם לא באמת רצו לעשות משהו, והיה להם מזל בסוף. אולי אני קצת רגשן, אבל יכולנו להשיג הרבה יותר".

ואן דר וארט המשיך להתלונן על הרמה של אנגליה: "זה ממש לא ייאמן. אתה רואה את המחצית השנייה, בחצי גמר יורו - נבחרת כל כך עלובה. שחקנים כאלה על המגרש, ועוד אחרי שהם שיחקו טוב חצי שעה. אז תמשיכו, תראו שאתם הכי טובים. בשלב מסוים הרגשתי שהולנד משתפרת, יוצאת יותר קדימה. היו לנו שתיים-שלוש הזדמנויות להכריע את המשחק, ואז בשנייה האחרונה...".

אולי ווטקינס נבחרת אנגליה כובש מול סטפן דה פריי נבחרת הולנד. GettyImages
לרפאל ואן דר וארט אין טענות כלפיו. סטפן דה פריי ברגע השער של אולי ווטקינס/GettyImages

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בהולנד היו כאלה שבאו בטענות לסטפן דה פריי על הסגירה הלקויה בשער של אולי ווטקינס, אבל ואן דר וארט הגן עליו: "הוא נתן תצוגה ברמה עולמית. הוא שיחק מול חלוצים איכותיים. זה היה רק הרגע הזה, והיה ביצוע ממש טוב של ווטקינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully