וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק עקץ את השופט ש"ברח", דומפריס הודה: "פגעתי בקיין"

למרות הטרוניות לגבי הפנדל, המגן ההולנדי הבהיר: "הייתי חסר מזל". הקפטן: "זה נורא, כל כך כואב". קומאן: "הכדורגל נהרס בגלל ה-VAR"

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

חלום הזכייה השנייה של הולנד ביורו נגוז הערב (רביעי) בצורה כואבת עם הפסד 2:1 בתוספת הזמן בדורטמונד מול אנגליה. הכתומים שבו למעמד חצי הגמר אחרי 20 שנה ורצו גמר ראשון מאז ההנפה ב-1988 כשרונאלד קומאן היה בהרכב, אבל המאמן ושחקניו נשלחו הביתה בעקבות השער הדרמטי של אולי ווטקינס. צ'אבי סימונס הבקיע שער נפלא בדקה השביעית, אך הארי קיין השווה תוך זמן קצר עם פנדל וכאמור ווטקינס מנע הארכה וקבע כי אנגליה תהיה זו שתפגוש את ספרד בגמר בראשון (22:00, ספורט1).

הקפטן וירג'יל ואן דייק הקפטן ההולנדי התקשה למצוא מילים לאחר ההפסד הצורם: "אני חייב לעמוד כאן, אבל אני לא יודע מה להגיד. זה כואב יותר מדי. השופט נכנס לחדר ההלבשה מיד אחרי שריקת הסיום, זה אומר הרבה. אין לי מילים, לספוג שער כל כך מאוחר, זה נורא. זה כל כך כואב".

למרות הטענות הרבות לגבי הפנדל, דנזל דומפריס הודה: "פגעתי בקיין, אז לקחתי בחשבון שהשופט עשוי לשרוק. הלכתי בכל הכוח על הכדור, זה היה חוסר מזל. נלחמנו עד הרגע האחרון, הרגשנו שאנחנו מאוחדים והאוהדים מאחורינו. זו הדחה מצערת".

מאמן נבחרת הולנד רונאלד קומאן מנחם את הקפטן וירג'יל ואן דייק. Dan Mullan, GettyImages
וירג'יל ואן דייק עם רונאלד קומאן/GettyImages, Dan Mullan

עוד בנושא

דנזל דומפריס שחקן נבחרת הולנד. OZAN KOSE/AFP, GettyImages
לקח אחריות. דנזל דומפריס/GettyImages, OZAN KOSE/AFP

המאמן רונאלד קומאן סיכם: "לצערנו זה לא נועד לקרות. מחר בבוקר נעכל מה קרה פה. אני יכול להגיד שאני גאה בלחימה של השחקנים, גם הערב. ברור שזה מכעיס לעוף בדקה האחרונה. אנגליה יצרה לנו בעיות בקישור במחצית הראשונה. לא התמודדנו עם הדרך בה הם שיחקו בין הקווים עם בלינגהאם ופודן, ואז הכנסנו עוד קשר והמשחק היה שקול יותר. הרגשתי שאנחנו רעננים יותר ב-20-25 הדקות האחרונות, אבל הם כבשו שער נהדר וזה הכדורגל. אולי היינו ראויים להגיע להארכה, אבל זה המצב. אפשר להיות גאים בנבחרת על טורניר נהדר". על צ'אבי סימונס, שכבש שער נפלא בדקה השביעית, אמר המאמן: "אנחנו נהנה ממנו מאוד בשנים הקרובות".

עוד בוואלה

"בחיים לא פנדל!": אפילו פרשני אנגליה חושבים שהולנד קופחה

לכתבה המלאה

קומאן הסכים עם הטענה של שחקניו שהשריקה לבעיטת עונשין מ-11 מטר הייתה מחמירה. "זה לא פנדל", אמר קומאן. "הכוונה היחידה שלו (דאמפריס) הייתה לחסום בעיטה. הארי קיין בועט והרגליים שלהם מתנגשות.... הכדורגל נהרס בגלל החלטות מסוג זה של ה-VAR. הפנדל הזה לא היה ניתן באנגליה. מה אתה צריך לעשות בתור מגן? חשבתי שהשופט שרק להרבה דברים מטופשים, אבל לא בגלל זה הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully