וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון וסטף בנבחרת ארה"ב? "בוא נראה אותם עושים הגנה"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 18:58

כוכב נבחרת קנדה דילון ברוקס מחכה למפגש מול כוכבי ה-NBA בטורניר האולימפי ומחמם את האווירה: "נהיה מוכנים, כל מי שישחק מולנו יהיה חייב לשמור"

אימון נבחרת ארצות הברית בכדורסל/עמוד ה-X של Usa Basketball

המפגש בין נבחרת קנדה בכדורסל לנבחרת ארה"ב אפילו לא לא קרוב, אבל הטראש-טוק כבר החל. המשחק ביניהן ביום רביעי בלאס וגאס הוא רק הכנה למשחקים האולימפיים, כששתי הנבחרות מתכוננות לטורניר היוקרתי, אבל דילון ברוקס, שחקן נבחרת קנדה, כבר מתחיל להתחמם ולחמם את האווירה.

ברוקס נשאל על ידי עיתונאים על מחשבותיו לקראת המשחק, וכפי שניתן לצפות, הפורוורד הקנדי לא עצר את עצמו. "אני לוקח את זה רק כעוד משחק, אבל בגלל מי שאני, אני אוהב לצאת בהצהרות", אמר ברוקס, "אז, אני אהיה מוכן לשחק. נבחרת קנדה תהיה מוכנה לשחק, ואנחנו נעלה בכל הכוח, ואחר כך נראה את הסרט של המשחק ונראה אם ​​השתפרנו".

דילון ברוקס, שחקן נבחרת קנדה, מול אנתוני אדוארדס, שחקן נבחרת ארה"ב. GettyImages
כבר חגג עליהם פעם אחת. ברוקס/GettyImages
לברון ג'יימס, קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
הרבה כוכבים, מי ישמור? לברון עם דוראנט ודייויס/GettyImages

השחקן בן ה-28 הוליך את קנדה לניצחון 118:127 בהארכה על ארה"ב בספטמבר האחרון והעניק לקנדים את מדליית הארד במונדובאסקט של פיב"א. ברוקס קבע שיא טורניר - הכי הרבה נקודות במשחק שהוא קרב על מדליה, 39. הוא סיים עם 12 מ-18 מהשדה, כולל 7 מ-8 מטווח השלוש, וגם רשם 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים, שתי חסימות וחטיפה.

ההבדל הוא שהפעם יהיו בסגל של ארה"ב לברון ג'יימס וסטפן קרי, ושניהם שואפים לעזור לנבחרתם להשיג מדליית זהב אולימפית חמישית ברציפות.

"כישרון מול כישרון", הוא אמר, וסימן לדעתו את הבעיה הסתמנת של ארה"ב: "הם חייבים לשמור. הם חייבים לשחק הגנה. זה העניין העיקרי מבחינתי. כל קבוצה שצריכה לשחק נגדנו צריכה לשמור, חייבת לעשות סקאוטינג מולנו. ואנחנו רק הולכים לשחק את המשחק שלנו ולבצע התאמות במהלך המשחק".

עוד בוואלה!

בן ה-17 הדהים את הדרים טים: "עונת הטנקינג החלה"

לכתבה המלאה
דילון ברוקס, שחקן נבחרת קנדה. GettyImages
אוהב לעצבן. ברוקס/GettyImages
סטפן קרי, ג'ואל אמביד, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
זה יתחבר? סטף ואמביד/GettyImages

משחקי פריז יהיו הפעם הראשונה בה נבחרת הגברים של קנדה תתחרה בכדורסל אולימפי מאז שנת 2000 בסידני. מלבד לברוקס, יש לה גם את את שיי גילג'ס-אלכסנדר, שדורג שני בהצבעות ה-MVP ב-NBA בעונה החולפת, וג'מאל מארי, כוכב דנבר נאגטס. קנדה וארה"ב יוכלו להיפגש רק בשלב הנוקאאוט כי הן בבתים שונים.

"האמונה תמיד הייתה שם; פשוט היינו צריכים לחבר את זה ביחד, "אמר ברוקס. "עכשיו, יש לנו הרבה שחקנים מחויבים, שמוכנים לבנות את זה ולהשתפר ולבנות כימיה ואחווה. הפעם, במקום ארד, אנחנו רוצים את הזהב".

בבית 1 ישחקו אוסטרליה, יוון, קנדה וספרד.
בבית 2 ישחקו צרפת, גרמניה, יפן וברזיל.
בבית 3 ארה"ב עם סרביה, פורטו ריקו ודרום סודאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully