וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב שוב מחוץ לפודיום: קנדה ניצחה בהארכה וזכתה במדליית הארד

האמריקאים כפו חמש דקות נוספות עם מהלך משוגע של ברידג'ס, אך הקנדים החזיקו מעמד בדרך ל-118:127 ומדליה ראשונה בתולדותיהם באליופת העולם. ברוקס וגילג'ס אלכסנדר עם 70 נקודות משותפות, האמריקאים חוזרים הביתה בידיים ריקות בפעם השנייה ברציפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

זה נשמע כמו תסריט בדיוני, אך היום (ראשון) הוא הפך למציאות - בפעם השנייה ברציפות, נבחרת ארצות הברית נותרה מחוץ לפודיום באליפות העולם בכדורסל. מי שהפעם דאגה להשאיר את האמריקאים מחוץ לתמונת המדליות היא לא אחרת מאשר קנדה, כאשר השכנה מצפון ניצחה 118:127 בהארכה וזכתה במדליית הארד - המדליה הראשונה בתולדותיה בטורניר.

בדומה לחצי הגמר מול גרמניה, גם הפעם המשחק של האמריקאים התאפיין ביכולת התקפית משובחת של שני הצדדים וקצב צבירת נקודות שמזכיר את ה-NBA. מי שבאופן מפתיע התחמם אצל הקנדים היה דילון ברוקס, שנחשב לקלעי שלשות די חלש ביחס ל-NBA, אך הפעם צלף לא פחות משבע שלשות משמונה ניסיונות מחוץ לקשת.

קנדה כבר הובילה בעשר נקודות ברבע האחרון, אך ריצת 0:12 של ארצות הברית הפכה את התוצאה וכפתה סיום צמוד. שיי גילג'ס אלכסנדר נתן לקנדים יתרון בדקה האחרונה, אנתוני אדוארדס החטיא וברוקס הגדיל מקו העונשין ל-107:111.

גמור? ממש לא. מיקאל ברידג'ס סחט עבירה והלך לקו, דייק בזריקה הראשונה ואת השנייה החטיא בכוונה. בקצת יותר מארבע שניות הצליח ברידג'ס להקדים את כולם במאבק על הריבאונד, לרוץ לפינה ולקלוע שלשה בלתי נתפסת שקבעה 111:111 כשנותרה פחות משנייה. קלי אוליניק כמעט הכריע מחצי מגרש, אך המשחק נכנס להארכה.

בחמש הדקות הנוספות קנדה שוב תפסה פיקוד וגילג'ס אלכסנדר צלף מבחוץ בדרך ל-111:116. האדומים שמרו על קור רוח מקו העונשין, ארה"ב איבדה עשתונות עם איבודי כדור ואר ג'יי בארט סגר סיפור בדקה האחרונה מחוץ לקשת. בפעם השלישית בטורניר הנוכחי, נבחרת ארה"ב שוברת את שיא הספיגה שלה אי פעם במשחק רשמי.

שחקני נבחרת קנדה עם מדליית הארד. רויטרס
פודיום ראשון בהיסטוריה. שחקני נבחרת קנדה עם המדליות/רויטרס
אר ג'יי בארט, שחקן נבחרת קנדה. רויטרס
סגר סיפור בהארכה. בארט/רויטרס
אוסטין ריבס, שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
הנס שהוביל להארכה לא הספיק. ריבס מאוכזב/רויטרס
ג'וש הארט, שחקן נבחרת ארצות הברית. Ezra Acayan, GettyImages
עוד כישלון אמריקאי. הארט/GettyImages, Ezra Acayan
שחקני נבחרת ארצות הברית. Yong Teck Lim, GettyImages
בסוף הרבע הרביעי הם עוד חייכו. שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי הסל של ברידג'ס/GettyImages, Yong Teck Lim

דילון ברוקס שבר את שיא הנקודות לשחקן קנדי באליפות העולם עם 39 נקודות. שיי גילג'ס אלכסנדר התבלט לצידו, השכיח את היכולת החלשה בחצי הגמר מול סרביה ותרם 31 נקודות משלו כשגם אר ג'יי בארט מככב עם 23.

בארצות הברית בלטו אנתוני אדוארס עם 24, אוסטין ריבס עם 23 ומיקאל ברידג'ס עם 19. סטיב קר השאיר מחוץ לסגל למשחק את ג'ארן ג'קסון ג'וניור, פאולו באנקרו וברנדון אינגרם החולים, כשעבור הפורוורד מניו אורלינס היה זה המשחק השני ברציפות שהוא מפספס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully