וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדיף את ההצעה מגרמניה: ים מדר סיכם בבאיירן מינכן

6.7.2024 / 11:49

הגארד היה מבוקש במכבי תל אביב וגם האקסית פרטיזן בלגרד ניסתה לצרפו, אבל הוא בחר לעבור לבוואריה. בחוזהו יש סעיפי יציאה מהקבוצה שבשבוע שעבר עזב אותה המאמן פאבלו לאסו

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

לא חוזר לישראל ולא לסרביה: ים מדר סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן. הגארד שנפרד מפנרבחצ'ה בתום עונה אחת בלבד והיה מחוזר בין השאר על ידי מכבי תל אביב והאקסית פרטיזן בלגרד שממנה עבר לטורקיה, העדיף את האפשרות של הבווארים שרצו אותו עוד בקיץ שעבר על פני האפשרות של חזרה לישראל או לקבוצתו הקודמת.

כפי שפרסמנו בחודש שעבר, מכבי תל אביב רצתה את מדר בנוסף לבאיירן מינכן, אך המכשולים במקרה שלו היו השכר הגבוה שקיבל בטורקיה והעובדה שהוא מעורר עניין ביורוליג. בחוזהו של מדר אפשרויות יציאה מהקבוצה, אותה עזב המאמן פאבלו לאסו רק בשבוע החולף.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן פנרבחצ'ה ים מדר. YAGIZ GURTUG/Middle East Images/AFP, GettyImages
נשאר ביורוליג, אבל עובר לגרמניה. ים מדר/GettyImages, YAGIZ GURTUG/Middle East Images/AFP

פנרבחצ'ה הודיעה על הפרידה מים מדר לפני כשלושה שבועות, לאחר שמיעט לשחק בסוף העונה. כאמור מדר הגיע לפנרבחצ'ה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בפרטיזן בלגרד, שאותה עזב עם התואר האישי "הכוכב העולה" של היורוליג לעונת 2022/23.

באיסטנבול תחת המאמן דימיטריס איטודיס שיחק במסגרת היורוליג 18 דקות בממוצע, קלע 6.5 נקודות ומסר 1.7 אסיסטים, אבל מאז הגעת שרונאס יאסקביצ'יוס המספרים שלו ירדו משמעותית - ביורוליג הוא כבר שיחק רק 11 דקות למשחק, קלע 3.1 נקודות ורק באסיסטים שיפר את ממוצעיו כאשר עלה ל-2.2, אולם במסגרת הליגה כבר מיעט לשחק וכלל לא נרשם למשחקי ההכרעה בטורקיה שבסיומם פנר זכתה באליפות. כעת הוא ינסה את מזלו בגרמניה ויהיה הישראלי השני במועדון - אחרי דניאל פרץ, שוער קבוצת הכדורגל של באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully