וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: פנרבחצ'ה הודיעה רשמית על שחרורו של ים מדר

הרכז שבמשחקי ההכרעה בטורקיה כמעט שלא נכלל בסגל ומיעט לשחק, עזב בתום עונה אחת: "מודים לו על תרומתו". מכבי תל אביב ובאיירן מינכן ינסו לצרפו

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

זה היה באוויר במשך שבועות ארוכים והבוקר (שלישי) זה הפך לרשמי, כאשר פנרבחצ'ה הודיעה על פרידה מים מדר בתום עונה אחת בלבד. "אנחנו רוצים להודות לים מדר על התרומה שלו למשפחת פנרבחצ'ה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה", מסרו הטורקים בהודעת פרידה לקונית במיוחד.

מדר הגיע לפנרבחצ'ה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בפרטיזן בלגרד, שאותה עזב עם התואר האישי "הכוכב העולה" של היורוליג לעונת 2023/24 ובאיסטנבול תחת המאמן דימיטריס איטודיס שיחק במסגרת היורוליג 18 דקות בממוצע, קלע 6.5 נקודות ומסר 1.7 אסיסטים, אבל מאז הגעת שרונאס יאסקביצ'יוס המספרים שלו ירדו משמעותית - ביורוליג הוא כבר שיחק רק 11 דקות למשחק, קלע 3.1 נקודות ורק באסיסטים שיפר את ממוצעיו כאשר עלה ל-2.2, אולם במסגרת הליגה כבר מיעט לשחק וכלל לא נרשם למשחקי ההכרעה בטורקיה שבסיומם פנר זכתה באליפות.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. Inaki Esnaola, GettyImages
היכן ישחק בעונה הבאה? ים מדר/GettyImages, Inaki Esnaola

כפי שפרסמנו לאחרונה, ים מדר הוא אחד המועמדים להצטרף למכבי תל אביב בעונה הבאה לאור הטלטלה שצפויה לעבור הקבוצה, אם כי שכרו עלול להוות מכשול וגם השארת תמיר בלאט בקבוצה עשויה למנוע את הגעתו ולהוביל לכך שימשיך את דרכו באירופה. באיירן מינכן, שניסתה לצרפו בעונה שעברה, תנסה להחתימו גם הקיץ ונחשבת כעת למועמדת המובילה בשל האמור לעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully