וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשקודי גאקפו מכדרר לכיוונך, אתה מחרבן במכנסיים"

בהולנד מהללים את כוכב ה-0:3 על רומניה: "אין הרבה שחקנים כאלה. תנו לכולם לדבר על דפאי". ההולנדי של נבחרת טורקיה מזהיר את האורנג' לקראת רבע גמר היורו: "צריכים לפחד"

תקציר יורו 2024: רומניה - הולנד 3:0/ספורט1

"תנו לכולם להמשיך לדבר על ממפיס דפאי כמנהיג ההתקפה. ככה קודי גאקפו ימשיך לעבור מתחת לרדאר ולהבקיע שערים". כך נכתב הבוקר (רביעי) באתר "ספורטניוז" בהולנד, אחרי ששחקן הכנף של ליברפול הצטיין בניצחון 0:3 על רומניה בדרך לרבע גמר היורו והמשיך להוכיח שהוא שחקן של משחקים גדולים.

בהולנד מהללים את גאקפו שכבש ובישל בשמינית הגמר, והגיע לשלושה שערים באליפות אירופה הזו. הוא מעורב בשבעה שערים (הכין אחד והבקיע שישה) בתשע הופעותיו האחרונות בטורנירים גדולים, כשבנוסף הפך להולנדי הראשון שכובש ומבשל במשחק נוקאאוט ביורו מאז פרנק רייקארד ב-1992. בגיל 25 ו-56 ימים, גאקפו הפך לשחקן הכי צעיר באורנג' שרושם שער ובישול במשחק הדחה בטורניר גדול, מאז שמרקו ואן באסטן עשה זאת בגיל 23 ביורו 1988. באותה שנה זכו ההולנדים בתואר האחרון שלהם - האם גאקפו יוביל לשחזור ההישג ההיסטורי?

רפאל ואן דר וארט, לו כמות ההופעות הרביעית הכי גבוהה בתולדות נבחרת הולנד, שיבח מעמדת הפרשן של NOS: "אין הרבה שחקנים בעולם שכאשר הם מכדררים לכיוונך, אתה כשחקן הגנה פשוט מחרבן במכנסיים. עם גאקפו זה קורה". עוד שחקן עבר מפורסם, פייר ואן הוידונק, הוסיף: "גאקפו הוא הכוכב שלנו. הוא כבר היה כזה במונדיאל בקטאר. הוא דוגמא לכולם בכל האספקטים של מקצוענות".

מאמן הולנד רונאלד קומאן אמנם בחר את צ'אבי סימונס לאיש המשחק שלו, למרות שגאקפו קיבל את הפרס הרשמי של אופ"א, אבל החמיא לקיצוני שלו: "הוא נהדר וחשוב מאוד. קודי מעורב בכל כך הרבה שערים, הוא שחקן עם יכולות יוצאות דופן שלמרבה המזל עושה את ההבדל".

קודי גאקפו שחקן נבחרת הולנד חוגג שער. רויטרס
שחקן גדול למשחקים גדולים. קודי גאקפו/רויטרס

ברבע הגמר מחכה לכתומים נבחרת טורקיה, שעברה את אוסטריה עם ניצחון 1:2 כשאחד המצטיינים בשורותיה היה המגן פרדי קאדיולו, יליד הולנד. קאדיולו, שנולד בארנהם והחל את הקריירה במדי ניימיכן בה התפתח ככדורגלן, נשאל על ידי התקשורת ההולנדית האם האורנג' צריכים לפחד, וענה בביטחון מלא: "בהחלט. רואים כמה אנרגיה אנחנו משקיעים, איך אנחנו נלחמים ועושים הגנה. ויש לנו את השחקן ה-12 שלנו - הרבה טורקים חיים בגרמניה. זה יהיה משחק מיוחד עבורי, אני רוצה לנצח את הולנד ולהתקדם בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully