וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאקפו: "זו תגובה מוחצת". צפו ברגע ההזוי בשער השלישי

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 21:42

החלוץ כבש ובישל ב-0:3 של הולנד מול רומניה והפך למלך שערי היורו, קומאן: "סימונס היה יוצא מן הכלל". וגם: המהפך של מאלן, והאירוע המוזר בגול

תקציר יורו 2024: רומניה - הולנד 3:0/ספורט1

קודי גאקפו ממשיך להיות "שחקן של טורנירים גדולים", אחרי שהערב (שלישי) כבש לזכות נבחרת הולנד בשמינית גמר יורו 2024 שהסתיים בניצחון מוחץ 0:3 על רומניה. עבור גאקפו זה שער שלישי בטורניר, והוא כרגע בצמרת טבלת הכובשים של יורו 20214 ביחד עם ז'ורז' מיקוטאדזה (גאורגיה), ג'מאל מוסיאלה (גרמניה) ואיבן שראנץ (סלובקיה).

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

קודי גאקפו, שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
ווינר. גאקפו/GettyImages

קודי גאקפו, שנבחר כמובן לאיש המשחק: "זו הייתה תגובה מוחצת להופעה הקודמת שלנו - משחק טוב, גולים טובים וכדורגל טוב. ברור שאנחנו יכולים להשתפר, אבל זו הייתה תצוגה חיובית אחרי ההפסד האחרון. צעד חשוב לקראת היעד הבא. הרגשנו שאנחנו בשליטה גם אם מדובר ביריבה מסוכנת. השער? נהדר להפיג כך את המתח. לא הרגשתי לרגע שאנחנו עלולים לאבד שליטה במשחק".

גאורגה חאג'י, אגדת רומניה ואביו של יאניס שפתח בהרכב הערב: "ראינו שהולנד נבחרת טובה מאוד, גם אישית וגם קבוצתית. הם היו מוכנים היטב ושלטנו בעניינים. עשינו מה שאפשר, אבל זה תהליך. מכאן נמשיך לצמוח".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מחבק את מאלן אחרי הניצחון של הולנד. Joris Verwijst/BSR, GettyImages
רונאלד קומאן מחבק את מאלן אחרי הניצחון של הולנד/GettyImages, Joris Verwijst/BSR

בנוסף לשלושת שעריו ביורו, כזכור, גאקפו כבש גם שלושה שערים במונדיאל האחרון בקטאר, וכעת הוא כבש 50 אחוז מ-12 השערים שלו במדי הולנד בשני הטורנירים הגדולים האחרונים. רק מרקו ואן באסטן, פטריק קלויברט (5 כל אחד), רוד ואן ניסטלרוי, דניס ברגקאמפ וג'יני ויינאלדום (ארבעה שערים כל אחד) מקדימים אותו ברשימת הכובשים של נבחרת הולנד בכל הזמנים באליפות אירפה לאומות.

לאחר מכן גאקפו הוסיף בישול לדונייל מאלן, המחליף שכבש צמד (83 ו-90+3), כאשר כזכור, גם כבש שער עצמי מול אוסטריה. "from zero to hero" נכתב באנגליה על המהפך של מאלן המאושר.

הקפטן וירג'יל ואן דייק נשאל על כך שהם יכולים שוב לפגוש את אוסטריה, שהפתיעה אותם עם 2:3 בשלב הבתים, ועל כך אמר: "אנחנו לא יכולים להרשות להם לעשות לנו את זה שוב, אבל קודם כל נראה את מי נפגוש - גם נבחרת טורקיה יריבה שקשה להתמודד איתה". ואן דייק גם נשאל על היכולת המשכנעת הערב והוסיף: "היינו מאוד חזקים בהגנה וגם היינו צריכים להבקיע יותר שערים. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו"

המאמן רונאלד קומאן סיכם: "הגנו מצוין היום, רומניה בקושי יצרה מצבים. זה ניצחון טוב מאוד. צ'אבי סימונס שיחק יוצא מן הכלל, כל ההחלטות שלו היו נכונות והוא ניהל את המשחק בצורה פנטסטית".

אדי יורדנסקו, מאמן נבחרת רומניה שחוזהו למעשה מסתיים כעת עם הדחת הנבחרת מהיורו, סירב לאשר כי יעזוב, אבל אמר בקצרה: "המשפחה שלי צריכה אותי יותר מאשר הנבחרת".

דונייל מאלן, שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
"from zero to hero"/רויטרס
שוער נבחרת רומניה פלורין ניצה עם ילד שפרץ למגרש. רויטרס
שוער נבחרת רומניה פלורין ניצה עם ילד שפרץ למגרש/רויטרס
ילד שפרץ למגרש ביורו מפונה על ידי מאבטחים. רויטרס
חיוך גדול על פניו. הילד מפונה/רויטרס

אגב, אירוע מוזר התרחש במהלך הכיבוש של השער השלישי, כאשר שוער נבחרת רומניה פלורין ניצה נדרש לפנות מהרחבה שלו שתי נעלי ספורט שהושלכו למגרש, בטרם ספג את השער. עוד לפני כן דעתו של השוער הוסחה, כאשר ילד פרץ למגרש וחיבק את ניצה, ואף הועלתה סברה שמדובר בנעליים של הילד - אבל על פי הצילומים הוא יצא מהמגרש עם נעליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully