וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת: גם מרכוס פוסטר חתם בהפועל תל אביב

1.7.2024 / 11:05

אחרי בן בנטיל, האדומים הודיעו גם על צירוף ה-MVP של סדרת הגמר בליטא, שיתאחד עם דדאס שאימן אותו בהפועל חולון: "שחקן ברמה גבוהה מאוד". זלמנסון בפוסט: "לפעמים פרידות עדיפות לשני הצדדים"

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב לא עוצרת: אחרי החתמתו של בן בנטיל, האדומים הכריזו הבוקר (שני) גם על צירופו של מרכוס פוסטר. הגארד (29, 1.91) החל את העונה שעברה בשאנדונג הסינית, אך סיים אותה בריטאס וילנה, שם זכה באליפות ליטא והוכתר ל-MVP של סדרת הגמר מול ז'לגיריס קובנה. הוא קלע בריטאס 15.6 נקודות בממוצע, לצד 50% לשלוש, 3.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים.

בעונת 2019/20 הגארד האמריקאי שיחק בהפועל חולון תחת מאמן הפועל תל אביב כיום, סטפנוס דדאס, וסיפק ממוצע מרשים של 20.2 נקודות למשחק, כולל התפוצצות של 37 נקודות מול הפועל ירושלים. אחרי העונה בחולון עבר פוסטר לפנאתינייקוס, שם שיחק גם ביורוליג, וממנה המשיך לטורק טלקום לפני ששיחק בסין ובליטא.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, ג'ורג חינאס, ציין לגבי ההחתמה: "מרכוס הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד שמשלב כישרון, אתלטיות והבנה עמוקה של המשחק. הוא תמיד עושה הכל על המגרש כדי לנצח, תכונה שחשובה לנו מאוד בקבוצה שאנחנו בונים לעונה הקרובה. ברוך הבא למשפחת הפועל, מרכוס".

חוץ מבנטיל, פוסטר הצטרף גם לג'ו רגלנד, ג'ונתן מוטלי, נועם יעקב, עוז בלייזר וגיא פלטין ברשימת השחקנים שחתמו בשורות סגנית האלופה מאז סיום העונה האחרונה.

שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
את ליגת העל הוא כבר מכיר היטב. מרכוס פוסטר בהפועל חולון/ברני ארדוב

במקביל, עידן זלמנסון פרסם הבוקר באינסטגרם פוסט פרידה מהפועל תל אביב, אחרי שהקבוצה הודיעה לו שלא תממש את האופציה עליו לעונה הקרובה. "הגעתי להפועל מסויימת ואני עוזב הפועל אחרת לגמרי, ואני גאה בזה", כתב זלמנסון ששיחק בקבוצה שלוש שנים. "קשה קצת לסכם תקופה ארוכה כל כך, אבל אני בעיקר רוצה להגיד תודה לאחים שלי לאורך כל השנים האלה, החברים שלי לקבוצה שהפכו את הכל לקסום ואת הדרך לחוויה שלא אשכח לעולם. תודה לכל עובד במועדון, מהראשון עד האחרון, על שקיבלו אותי בזרועות פתוחות מהשנייה הראשונה וגרמו לי להרגיש בית. תודה אחרונה לאוהדים על האהבה האין סופית ועל הדחיפה קדימה בכל יום מחדש, נכנסתם לי עמוק ללב. הגיע הזמן להמשיך לפרק הבא, פרידות אף פעם לא קלות, אבל לפעמים עדיפות לשני הצדדים. אשאר תמיד אוהד של הקבוצה, יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully