וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק מרשים לאדומים: בן בנטיל חתם בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 10:32

הפורוורד ששיחק בעבר ביורוליג בפנאתינייקוס, מילאנו והכוכב האדום, מצטרף למוטלי ורגלנד בסגל המסקרן של דדאס. קלע 17 נקודות למשחק אשתקד ביפן

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב ממשיכה לבנות קבוצה מרשימה מאוד לקראת העונה הבאה והיום (שני) סגנית האלופה הודיעה על החתמתו של בן בנטיל. בנטיל, 29, 2.06, ששיחק בשנים האחרונות בפנאתינייקוס, מילאנו והכוכב האדום בלגרד ועם כולן זכה באליפות הליגה המקומית, העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 17 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בקבוצת גונמה קריין ת'אנדרס מיפן.

בארבע עונותיו ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-37% לשלוש ב-15 דקות, ומשחקי השיא שלו היו במדי הכוכב האדום נגד פנאתינייקוס שבו קלע 18 נקודות ונגד באיירן מינכן שבו קלט 13 ריבאונדים. בנטיל נולד בגאנה ועבר לארה"ב בגיל 15. אחרי ששיחק במכללת פרובידנס הוא נבחר במקום ה-51 בדראפט על ידי בוסטון סלטיקס, וב-2017 חתם לחוזה של 10 ימים בדאלאס מאבריקס ועשה היסטוריה כשהיה לגנאי הראשון ששיחק ב-NBA.

בן בנטיל, שחקן הכוכב האדום בלגרד. Roberto Finizio, GettyImages
מצטרף לקבוצת הכוכבים האדומים. בן בנטיל/GettyImages, Roberto Finizio

המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס אמר על ההחתמה: "בן הוא שחקן עם גישה מעולה למשחק שיכול לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5. הוא יכול לקלוע , להגן, לשחק פוסט-אפ, והוא שחקן מצוין באופן כללי. לבן יש עבר בקבוצות חזקות ביורוליג ומתאים לרמות הגבוהות אליהן אנחנו מכוונים. הוא מבין בדיוק לאן הוא מגיע ואנו שמחים שהוא בחר בהפועל ולא בהצעות האחרות שקיבל".

בנטיל הוא השחקן השישי כבר שמצטרף להפועל תל אביב, הקיץ אחרי ההחתמות של ג'ונתן מוטלי, נועם יעקב, ג'ו רגלנד, עוז בלייזר וגיא פלטין. כלו אלו מתווספים לתומר גינת שהאריך חוזה ואין ספק שאלו מהווים שלד לקבוצה חזקה מאוד, שאמורה גם בעונה הבאה לקרוא תיגר על האליפות, כפי שעשתה בשתי העונות הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully