וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה לעידן זלמנסון על שחרורו

30.6.2024 / 22:42

האדומים בחרו שלא לממש את האופציה שהייתה להם על הסנטר (29, 2.06) ששיחק במועדון בשלוש העונות האחרונות והוא הפך לשחקן חופשי. מגעים עם בן בנטיל, קייל אלכסנדר עשוי להמשיך

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) לסנטר הקבוצה עידן זלמנסון כי היא לא תממש את האופציה עליו לעונה הבאה וכי הוא מעתה שחקן חופשי. מעמדו של זלמנסון, ששיחק בשלוש העונות האחרונות במדים האדומים, נפגע באופן משמעותי לאחר שהקבוצה צירפה את עוז בלייזר, וליד תומר גינת אמורים להיות עוד שלושה שחקנים זרים בעמדות 4 ו-5, מה שהיה עתיד להפוך את מעמדו של סנטר נבחרת ישראל לכמעט לא רלוונטי.

זלמנסון (29, 2.06) הגיע להפועל תל אביב אחרי שנתיים בהפועל ירושלים, כשלפני כן הוא משחק במכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון ובני הרצליה. בעונה החולפת הוא רשם 9.3 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא צפוי להיות מבוקש בשוק השחקנים, כשקיימת אפשרות גם שייצא לשחק באירופה.

עידן זלמנסון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לתחנה חדשה. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב צירפו עד כה הקיץ את ג'ו רגלנד, ג'ונתן מוטלי, עוז בלייזר, גיא פלטין ונועם יעקב. בקבוצה נמצאים במגעים מתקדמים לצירופו של הפורוורד הגנאי בן בנטיל, וקיימת אפשרות גם שימשיכו עם קייל אלכסנדר כגיבוי למוטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully